Untung Jualan Guna Untuk Baiki Masjid, Syatilla Melvin Kini Berniaga ‘Nasi Daging Telentang’

Hiburan

Untung Jualan Guna Untuk Baiki Masjid, Syatilla Melvin Kini Berniaga ‘Nasi Daging Telentang’

Enggan mengambil keuntungan secara penuh jualan produk terbarunya, Nasi Daging Telentang hasil kerjasama bersama LB Creuset, Syatilla Melvin berkata dia ingin menggunakan hasil jualan produk makanan itu untuk membantu menyambung pembinaan semua sebuah masjid yang terbengkalai di Sungai Siput, Perak.

View this post on Instagram

A post shared by S Y A T I L L A M E L V I N (@samtilla)

Advertisement

Ujar Syatilla, sebahagian daripada hasil jualannya itu akan disalurkan untuk membaiki masjid tersebut.

Difahamkan juga, masjid yang terletak di Perak itu telah terbengkalai lebih dua tahun dan keadaannya juga sangat sederhana. Kos untuk memperbaiki pusat ibadah itu dilaporkan memakan belanja lebih kurang RM200,000 secara keseluruhan.

Advertisement

“Insya-Allah sebahagian keuntungan yang saya peroleh hasil perniagaan nasi dagin ini akan disalurkan untuk membina masjid yang terbengkalai itu. Kos yang diperlukan untuk membina masjid itu adalah RM200,000. Saya harap anda dapat doakan semoga impian saya ini dapat direalisasikan secepat mungkin.”

Dia dalam pada itu turut mengajak orang ramai terutama peminatnya agar menyokong perniagaan kecilnya itu iaitu Nasi Daging Telentang dalam usaha untuk bersedekah dan mengumpul pahala dalam pembinaan semula masjid tersebut memandangankan hampirnya bulan Ramadan yang akan disambut tidak lama sahaja lagi.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anonymous

    April 11, 2021 at 8:17 am

    ada tak nasi daging terkangkang
    nasi daging batang ?

Loading...