January 24th, 2011

nora danish

Berkali-kali jugak Abang Nara tertelan air liur apabila melihat gambar cover depan majalah Cosmopolitan yang menunjukkan kecantikan Nora Danish. Gila korang kalau tak telan air liur tak tahu la Abang Nara nak cakap apa. Mungkin korang perlu check mata sama ada rabun atau pun tidak. Heheheh (gurau-gurau jer jangan marah).

Tapi seriously sekali tengok gambar Nora Danish nie memang tak boleh bajet ini anak dara ke janda. Gila macam anak dara. Kalau dulu Abang Nara selalu terkeliru siapakah janda paling hangat di pasaran antara RCW dan ND, tapi kini tidak lagi. Jawapannya sudah tentu Nora Danish. Tiada persoalan dalam hal ini.

Berbalik kepada tajuk yang ditulis di atas, Murai Batu dari portal Murai telah mengeluarkan gosip yang menyatakan Nora Danish dihadiahkan rumah mewah 10 bilik oleh bekas keluarga mertuanya. Ala, kira mak ayah Jejai baik hati bagi rumah kat Nora Danish. Mungkin duit dah terlebih banyak kot. Tapi jangan risau sebab gosip itu semua tidak betul langsung. Kalau betul mahu ada yang meraung tak berlagu.

nora danish

Tapi kalau Abang Naralah, jangan katakan sebuah rumah yang ada 10 bilik, 10 bijik rumah pun Abang Nara sanggup kasik kat Nora Danish. Asalkan Nora Danish sanggup jadi bini nombor dua Abang Nara. Hehehehe. Tapi rumah setinggan je la kot. Sekian lawak di malam Isnin akibat tekanan kerja.


Comments are closed.

Loading...