“Untuk Kenangan, Bukan Sebab Cemburu..” – Madu Marissa Dania ‘Post’ Foto Raya Bersama Suami, Nak Elak Fitnah

Hiburan

“Untuk Kenangan, Bukan Sebab Cemburu..” – Madu Marissa Dania ‘Post’ Foto Raya Bersama Suami, Nak Elak Fitnah

Madu kepada Marissa Dania Hakim, Umisya Mazlan semalam ada berkongsi foto bersama suami, Aslam di ruangan Instagram.

Dalam hantaran tersebut, pensohor media sosial itu turut menjelaskan mengapa dia memuat naik foto dirinya bersama Aslam kerana ingin mengelakkan fitnah.

Advertisement

Sebelum ini, pelakon Abby Abadi yang juga ibu kepada Marissa Dania ada memuat naik video menantunya itu datang beraya di Instagram miliknya.

Maklum Umisya, dia sebelum ini dikatakan sudah tidak lagi bersama Aslam gara-gara kontroversi yang melanda rumah tangganya itu sebelum ini.

Selamat Hari Raya, maaf zahir batin dari kami. Yang bertanya, ya. Kami masih bersama. Misya tak suka nak expose atas asbab tertentu. Bukan sebab competition, jealousy dan lain-lain.

Untuk kenangan dan mengelak fitnah hari ini misya post gambar eid bersama yang diambil masa first hari raya.

Tulisnya lagi, dia memilih untuk tidak bertelagah kerana Allah, terutamanya dengan mereka-mereka yang tidak mendengar atau memahami apa yang dia lalui.

Tiada kebencian, Umisya sebelum ini terpalit dengan kontroversi pernikahan suaminya yang dilaporkan bernikah kali kedua bersama Marissa Dania Hakim di Songkhla, tanpa pengetahuannya.

Selain itu kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

4 weeks ago

“Setiap Kesilapan Miliki Ruang Untuk Diperbaiki” - Marissa Datang Dengan Aslam Beraya Bersama Norman & Abby

 

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...