‘Unfollow’ Isteri Di IG, Rumah Tangga Aliff Syukri Goyah?

Hiburan

‘Unfollow’ Isteri Di IG, Rumah Tangga Aliff Syukri Goyah?

Sekali lagi timbul spekulasi mengatakan rumah tangga Datuk Seri Aliff Syukri dilanda badai apabila usahawan kosmetik itu tidak lagi mengikuti isterinya, Datin Seri Nur Shahida di akaun Instagram.

aliff syukri unfollow isteri

Advertisement

Enggan memberikan komen lanjut mengenai tindakannya itu, Aliff ketika ditemui pihak media menafikan perkahwinannya bermasalah. Hubungannya dengan isteri masih dalam keadaan baik dan dia sangat bahagia menjalani kehidupan bersama anak-anak.

Tak ada apa-apa yang berlaku antara kami, kami masih bahagia. Saya bahagia dengan perkahwinan, dengan anak-anak saya. Itu sahajalah!

Buat masa ini saya tak nak sentuh mengenai keluarga saya. Yang lain-lain pun saya tak ada nak komen.

Gosip keretakan hubungan mereka suami isteri mula tercetus dimana ada mengaitkan lagu terbaru Aliff seolah-olah ditujukan kepada isterinya. Mengisahkan mengenai dirinya yang mengimpikan kebahagiaan. Jelasnya, lagu berkenaan adalah untuk mereka yang tidak rasa bahagia.

aliff syukri unfollow isteri

Lagu ini bukan ditujukan pada isteri atau keluarga saya tapi dicipta untuk orang yang tak bahagia. Lagu ini tak ada kaitan dengan keluarga.

Dulu saya gembira, sekarang saya tak bahagia. Bahagia itu subjektif. Ada orang kaya bahagia, ada kerjaya bahagia, dapat hadiah bahagia. Dalam kehidupan ini ada pasang surut dan ketika saya cipta lagu ini enam bulan lalu saya berada dalam mood tak begitu baik kerana tekanan kerja, bisnes dan netizen.

 

aliff syukri unfollow isteriBiarpun menafikan hal tersebut, namun, Aliff mengakui lagu itu menggambarkan perasaannya ketika ini yang benar-benar sedih dengan apa yang dilalui.

Sumber Berita : mStar Online

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

6 Comments

  1. Emak orang

    March 15, 2020 at 9:56 am

    Apa yang kita doa untuk orang lain akan berbalik kepada kita juga. Hati² eh

Loading...