Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Undilah BeautifulNara Untuk Malaysia International Tourism Award

Nampak seperti tiada kaitan di antara BeautifulNara dengan tourism Malaysia, namun BeautifulNara telah pun tercalon di dalam kategori Entertainment untuk Malaysia International Tourism Award. Di masa artikel ini ditulis, BeautifulNara berada di kedudukan kedua.

mita

Advertisement

Hanya tinggal setengah jam sahaja lagi sebelum undian ditutup pada .jam 12 tengah malam ini. Abang Nara dengan penuh muka tidak malu memohon masa anda untuk mengundi Beautifulnara di http://www.mitbca.com/category.php?id=2. Semoga dengan undian anda BeautifulNara akan menang. Terima kasih.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

22 Comments

  1. No way nak undi

    May 2, 2012 at 11:10 pm

    tak ada faedah apa pun blog ni kepada industri pelancungan..lainlah jika ada kisah tempat menarik yg patut dikunjungi, tempat makan yg patut dilawati, barang murah yg boleh dibeli, dll. Jika gosip artis aje..lepas tu..penuh dengan gambar artis terbuka aurat sana sini, alamat bertambah dosa lagi..ada..kepada semua pembaca blog.

  2. hmmmm

    May 2, 2012 at 8:53 pm

    NO!

  3. enveeus

    May 2, 2012 at 5:28 pm

    kesian hang nara. asyik kalah je. tu la, banyak sangat buat dosa kasi gossip2 menjatuhkan maruah artis malaysia ni. tgk blog no 1 tu, semua cerita benar. takde gossip bodoh macam hang!

  4. Hoiii

    May 2, 2012 at 3:53 pm

    Ak lbih ske bce rotikaya…

    • Irman Hazz

      May 2, 2012 at 4:57 pm

      dahtu pegi la baca rotikaya?masuk cni watper?? cbuk jeww,,,,awk nie org yg sama dgn Ak yg comel tu ker..,,:>?selamt bekeanalan dr sy Irman Hazz,,,?

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top