Umur Semakin Meningkat, Heliza Hilmi Tak Rasa Tertekan Untuk Berkahwin

Hiburan

Umur Semakin Meningkat, Heliza Hilmi Tak Rasa Tertekan Untuk Berkahwin

Menjelang umur 35 tahun, penyanyi serta aktivis Heliza Helmi memaklumkan dirinya tidak berasa tertekan untuk mendirikan rumah tangga biarpun kian hari umurnya semakin meningkat.

Syazwan Zulkifly
9 bulan lalu

Pernah Kecewa Putus Tunang, Syazwan Zulkifly Tak Kisah Hidup Bujang

Advertisement

Menurut Heliza, keutamaannya buat masa ini hanyalah kepada keluarga dan misi kemanusiannya sahaja serta turut berasa bersyukur kerana kedua ibu bapanya juga tidak memberi sebarang tekanan mengenai soal kahwin.

Dalam pada itu, Heliza turut berharap agar seseorang yang tepat itu akan memberikannya sokongan moral, bukan dari aspek turut serta menyertai misi kemanusian namun sokongan serta kata-kata semangat buatnya.

Advertisement

Adakah individu itu nanti berkongsi minat yang sama atau jatuh cinta ketika sedang melakukan misi kemanusiaan itu nanti? Saya tidak ada jawapannya.

Heliza Hilmi dan adiknya

Heliza yang ditemui oleh pihak Harian Metro di majlis pelancaran Kempen Tabung Kemanusiaan Afghanistan turut meluahkan rasa teruja menjadi sebahagian daripada ikon kempen berkenaan dan misi kemanusiaan itu mensasarkan kutipan RM2 juta untuk memberikan fokus kepada bantuan kecemasan bagi menghadapi musim sejuk yang bakal tiba.

InshaAllah satu hari nanti sampai jodoh buat Heliza.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anon

    November 9, 2021 at 2:44 pm

    Tak kawin pun tak pe. Bagi masyarakat celik sikit. Zaman sekarang dah modern. Boleh berdiri sendiri. Lain la dulu sikit2 nak kurangkan beban keluarga “buang(kawinkan)” anak secepat mungkin. Now bumi dah populated dgn manusia dan manusia semakin ganas. Kesian pada org2 yg baik selalu jadi mangsa. Better tak pyh lahirkan at first place..budak2 pun tak derita. Kadang org2 jeles tgk awk tak tertekan mcm org lain dlm perkahwinan. So diorg nak awak cepat2 “JOiN the suffer cElah Bedah CLub”.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...