Written by Bella | June 12th, 2019

Semalam, pelakon terkenal Datin Seri Umie Aida telah memuat naik beberapa luahan mengejutkan menerusi akaun Instagramnya.

Umie mendedahkan dirinya dikhianati oleh seorang sahabat baik. Biarpun tidak menyebut sebarang nama, Umie nyata kecewa dan terkilan dengan perbuatan sahabatnya itu yang sudah melukakan hatinya.

Umie turut menempelak individu tersebut dengan menyatakan betapa murahnya nilai sebuah persahabatan. Kerana wang ringgit, musnah segalanya.

Pendedahan Umie itu mencetuskan pelbagai spekulasi sehingga ada netizen yang membuatkan kesimpulan sendiri dan mendakwa Erra Fazira adalah individu yang dimaksudkan.

Umum mengetahui, Umie dan Erra mempunyai hubungan yang erat dan akrab. Malah,  kedua-dua sahabat ini juga sudah saling tidak mengikuti antara satu sama lain  di Instagram.

Sumber Berita & Foto : Forum CARI

93 responses to Umie Aida Dedah Dikhianati Sahabat Baik, Netizen Mula Kaitkan Nama Erra Fazira?

  1. Roslina says:

    Saya harap datin jaga suami datin baik2.dan berhati2 lah dgn kawan yg mcm ni.kalau betul sungguh hati2 lah Datin.mmg ada kawan yg sanggup caras laki kawan sdr sbb nk senang.ada yg rampas terus pun ada.jd hati2 ye datin.era pun dah 2 x kawin cerai mst ada masalah.tngok skrg bks2 suami dia lps kawin dgn pempuan lain ok je semua.

  2. faraj says:

    saya tgk Gambor kat atas tu Umi Aida dan Erra…”.ibarat Lembu dgn Maine coon…”

    ( “Erra Maine Coon Cat” ..).lembu ??? banding sendiri lah….kikikiki

  3. Anonymous says:

    Kak Ratu kertu buat hal..