Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Umie Aida Dedah Dikhianati Sahabat Baik, Netizen Mula Kaitkan Nama Erra Fazira?

Semalam, pelakon terkenal Datin Seri Umie Aida telah memuat naik beberapa luahan mengejutkan menerusi akaun Instagramnya.

Advertisement

Umie mendedahkan dirinya dikhianati oleh seorang sahabat baik. Biarpun tidak menyebut sebarang nama, Umie nyata kecewa dan terkilan dengan perbuatan sahabatnya itu yang sudah melukakan hatinya.

Umie turut menempelak individu tersebut dengan menyatakan betapa murahnya nilai sebuah persahabatan. Kerana wang ringgit, musnah segalanya.

Pendedahan Umie itu mencetuskan pelbagai spekulasi sehingga ada netizen yang membuatkan kesimpulan sendiri dan mendakwa Erra Fazira adalah individu yang dimaksudkan.

Advertisement

Umum mengetahui, Umie dan Erra mempunyai hubungan yang erat dan akrab. Malah,  kedua-dua sahabat ini juga sudah saling tidak mengikuti antara satu sama lain  di Instagram.

Sumber Berita & Foto : Forum CARI

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

93 Comments

  1. Roslina

    June 14, 2019 at 6:13 pm

    Saya harap datin jaga suami datin baik2.dan berhati2 lah dgn kawan yg mcm ni.kalau betul sungguh hati2 lah Datin.mmg ada kawan yg sanggup caras laki kawan sdr sbb nk senang.ada yg rampas terus pun ada.jd hati2 ye datin.era pun dah 2 x kawin cerai mst ada masalah.tngok skrg bks2 suami dia lps kawin dgn pempuan lain ok je semua.

  2. faraj

    June 13, 2019 at 12:30 pm

    saya tgk Gambor kat atas tu Umi Aida dan Erra…”.ibarat Lembu dgn Maine coon…”

    ( “Erra Maine Coon Cat” ..).lembu ??? banding sendiri lah….kikikiki

  3. Anonymous

    June 12, 2019 at 10:25 pm

    Kak Ratu kertu buat hal..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama