Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Umie Aida Dan Erra Fazira Akhirnya Berdamai

Sebelum ini, kecoh di media sosial mengenai perbalahan antara pelakon Datin Seri Umie Aida dan primadona Erra Fazira.

Advertisement

Terbaru, persengketaan kedua-dua selebriti ini akhirnya terlerai apabila mereka bertemu empat mata pada tengah hari tadi.

Umie menerusi Insta Story memuat naik video ketika pertemuan mereka dan dilihat berpelukan dengan Erra. Pada masa yang sama, beliau menyertakan kapsyen “Semua salahkan aku kerana tak maafkan dia… Ya Allah.”

Advertisement

Menerusi video itu juga, Umie berharap netizen berhenti berbicara mengenai isu pergaduhannya dengan Erra.

Terdahulu, perbalahan antara dua selebriti popular ini mula dihidu peminat apabila Umie memuat naik beberapa siri status berbaur kecewa dan terluka dikhianati sahabat baik sendiri beberapa kali, memusnahkan hubungan persahabatan mereka.Erra mengakui beliau telah melakukan kesilapan yang sama sebanyak tiga kali dan melukakan hati sahabat baiknya itu dan tampil memohon maaf atas apa yang berlaku.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

45 Comments

  1. Anonymous

    June 18, 2019 at 3:00 pm

    Benda boleh settel dengan cara baik kot … tak perlulah sampai nak up dlm media sosial ….sudahnya berbaik juga kan?????

  2. Anonymous

    June 18, 2019 at 12:06 am

    Who cares.

  3. Anonymous

    June 17, 2019 at 4:50 pm

    Dlm hal ni aku tak salahkan umie, tak salahkan erma, tak salahkan zahida.. tapi aku respect kt erra sbb dia tenang dalam segala hal.. erra khianat umie, umie bukak aib erra tp erra tak melatah malah terus mintak maaf.. takde nk simbah api.. tak mcm artis artis lain duk serang sesama sendiri (mcm kaka dan juliana) tp klu betul la salah erra, harap erra tak buat hal lagi.. sayang persahabatan yg lama bina.. dan aku harap ni semua hanya gimik la.. kot la nk rating cite drama akan datang..

  4. Anonymous

    June 17, 2019 at 4:32 pm

    Dah tua tapi up2 status mcm bbnu.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top