Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Umie Aida Dan Erra Fazira Akhirnya Berdamai

Sebelum ini, kecoh di media sosial mengenai perbalahan antara pelakon Datin Seri Umie Aida dan primadona Erra Fazira.

Advertisement

Terbaru, persengketaan kedua-dua selebriti ini akhirnya terlerai apabila mereka bertemu empat mata pada tengah hari tadi.

Umie menerusi Insta Story memuat naik video ketika pertemuan mereka dan dilihat berpelukan dengan Erra. Pada masa yang sama, beliau menyertakan kapsyen “Semua salahkan aku kerana tak maafkan dia… Ya Allah.”

Advertisement

Menerusi video itu juga, Umie berharap netizen berhenti berbicara mengenai isu pergaduhannya dengan Erra.

Terdahulu, perbalahan antara dua selebriti popular ini mula dihidu peminat apabila Umie memuat naik beberapa siri status berbaur kecewa dan terluka dikhianati sahabat baik sendiri beberapa kali, memusnahkan hubungan persahabatan mereka.Erra mengakui beliau telah melakukan kesilapan yang sama sebanyak tiga kali dan melukakan hati sahabat baiknya itu dan tampil memohon maaf atas apa yang berlaku.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

45 Comments

  1. faraj

    June 16, 2019 at 9:34 pm

    semuga berbaik semula…..tapi spesis yg paling hina dan lahanatullah org2 PAS…semua khinzir…Tuhan jadikan manusia kejap jerr

    • Maria mariana

      June 17, 2019 at 12:48 am

      Bkn org PAS. kau tu yg asyik mengata. Dah lah nama pun mcm ewww

    • faraj

      June 17, 2019 at 9:50 am

      Byk plak Dajal2 PAS yg Dislike….kikiki

  2. Piah

    June 16, 2019 at 8:44 pm

    Ada satu ayat P ramlee ckp “dah tua pun bodoh”..aku baru tgk dlm cerita madu 3 tadi.

    Kalo nk bergaduh buat kat face to face. jgn kat internet.

    Utk pengguna internet beringat bila nak meroyqn atau melepaskan perasaan kat socmed…100 tahun lg org boleh baca hinaan ko kat kawan ko dan anak dan ibu dia. Perangai jgn mcm bdk wechat. Tu je mkcik nk nasihat.

  3. umairah

    June 16, 2019 at 7:27 pm

    siapa yg mulakan cakap di alam maya lepas tu hrp netizen tak sebut2 lagi? tak faham ler

  4. Bawang

    June 16, 2019 at 1:04 pm

    2 kawan, sorang bekas pelacur batu api. Susah nak tenang

  5. Anonymous

    June 16, 2019 at 11:16 am

    Yg nak gaduh tu bukannya erra kwn tu yg nak gaduh sendiri erra ok je..lov erra

Loading...
To Top