“Umi Tengok Tak Cantik, Bergantung Pada Mekap Tebal” – Mesej Influencer ‘Tebuk Quran’ & Ibu Tersebar, Kutuk Keluarga Bekas Bakal Tunang?

Kehidupan

“Umi Tengok Tak Cantik, Bergantung Pada Mekap Tebal” – Mesej Influencer ‘Tebuk Quran’ & Ibu Tersebar, Kutuk Keluarga Bekas Bakal Tunang?

Baru-baru ini, pempengaruh yang dikenali sering ‘tebuk Al-Quran’ menjadi perhatian selepas tular dakwaan mengatakan dirinya terlibat dalam kes gangguan seksual tetapi dinafikan serta-merta.

Kutuk keluarga bekas bakal tunang

Terbaru, seorang wanita yang mendakwa dirinya merupakan bekas bakal tunang influencer tersebut mendedahkan tangkap layar mesej lelaki itu dan ibunya.

Advertisement

Dalam mesej yang dipaparkan, ibu influencer berkenaan seakan-akan mengutuk bekas bakal tunang dan keluarganya sehari selepas merisik.

qawiy

Kuat berkira

Bukan itu saja, malah setelah hubungan mereka ‘musnah’, wanita tersebut turut menunjukkan perangai influencer itu yang ‘berkira’ dengan segala wang yang sudah dikeluarkan untuk wanita terbabit sewaktu bercinta.

mesej

Dalam pada itu, wanita terbabit turut menyatakan dia mempunyai sebab tersendiri mendedahkan hal ini sekarang dan juga meminta agar pihak sana untuk tidak menidakkan dengan berkata semua yang telah dibongkar adalah fitnah.

Bahkan hanya mahu influencer terbabit bersemuka dengannya jika hendak selesaikan masalah yang sedang berlaku sekarang ini.

qawiy tebuk al-quran
2 weeks ago

"Salah Faham & Fitnah" - Didakwa Meraba & Hantar Mesej Lucah, Qawiy 'Tebuk Al-Quran' Tampil Pertahankan Diri

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...