December 23rd, 2011

Kami cuba mendapatkan reaksi orang ramai mengenai telefilem Biar Mimpi Sampai Ke Bintang yang ditayangkan di Astro Ria, jam 9.00 malam semalam. Rata-rata hampir juga sebulat suara orang ramai memberikan reaksi yang baik untuk telefilem tersebut, sehingga ada yang menyatakan yang ia lebih baik dari filem Ombak Rindu. Bagi kami telefilem ini memang memaparkan kisah cinta remaja, tapi ia diolah dengan begitu baik dengan penceritaan ‘ikhlas’ yang diselitkan unsur jenaka. Ia tidak cuba menjadi lebih dari sekadar itu, hanya untuk menghibur dan barangkali ada mesej mudah yang hendak disampaikan, tambahan pula lakonan Randy yang sememangnya sudah ngetop di Indonesia memang baik, begitu juga Elfira dan tidak lupa, lakonan berkesan Sharifah Sakinah, Didie Alias dan personal favourite kami, Mohd Ezzrin Loy sebagai adik Elfira.  Apa reaksi Randy Pangalila kepada sambutan baik terhadap telefilem lakonannya ini?
Eh eh, Astro Ria, boleh buat siaran ulangan enggak? Apa pun, nikmati MTV Biar Mimpi Sampai Ke Bintang yang menampilkan lagu dari Seventeen, Untuk Mencintaimu ini.


68 responses to “Ucapan Terima Kasih Randy Pangalila Kepada Peminat Di Malaysia”

  1. allysha seruji says:

    cinta dengan lakonan randy pangalila..love randy pangalila….

  2. aena wahida says:

    hyep……..you are my hero………hehe..ctew nie mmg best…you are so handsome…

  3. MiszNina says:

    Haha.. cite nih mmg best, tambah plak pelakon mantop gitu. Eh ape korang susah? Download la cite ni kat jiwang torrent tu. Full version korang dapat tgk nnt, gamba pon cantik. Baru puas tengok.
    Lagu 7teen tu buat aku tersenyum ^^

Loading...