February 25th, 2016

Pasangan Aeril Zafrel dan Wawa Zainal tidak dapat dinafikan antara pasangan yang cukup romantis bersama dan saling menghargai.

Berkahwin pada tahun 2012, semalam pasangan ini telah meraikan ulangtahun ke 4 perkahwinan mereka.

View this post on Instagram

Selamat Ulangtahun ke-4 Pernikahan Kita : @waw4_zainal …… . Rupanya waktu dan tanggal yang sama ini, masih basah kenangan 2012 itu – saat dikau kuperisterikan dengan penuh cinta kasih dan itu tak kan pernah berubah dan terkurang. Melainkan kian bertambah bila kita diamanahkan putera-puteri untuk dididik mencintai ALLAH & RASUL serta menyayangi agamanya. . Terima kasih sayang kerna sudi terima diri ini menjadi pembimbing zahir batinmu. Perjalanan kita dan pelayaran bahtera perkahwinan masih jauh dan mudah mudahan tetap utuh. Doakanlah diri ini kelak dapat menuntun dirimu bersama anak anak kita menuju dan masuk ke SURGA ABADI nanti.

A post shared by AERIL ZAFREL (@aeril_zafrel) on

Semakin bahagia bersama dengan dua orang cahaya mata. Aeril telah memuat naik satu video romantis bersama ucapan yang cukup menusuk kalbu buat Wawa menerusi akaun Instagramnya.

Selamat Ulangtahun ke-4 Pernikahan Kita : @waw4_zainal ……

Rupanya waktu dan tanggal yang sama ini, masih basah kenangan 2012 itu – saat dikau kuperisterikan dengan penuh cinta kasih dan itu tak kan pernah berubah dan terkurang. Melainkan kian bertambah bila kita diamanahkan putera-puteri untuk dididik mencintai ALLAH & RASUL serta menyayangi agamanya.

Terima kasih sayang kerna sudi terima diri ini menjadi pembimbing zahir batinmu. Perjalanan kita dan pelayaran bahtera perkahwinan masih jauh dan mudah mudahan tetap utuh. Doakanlah diri ini kelak dapat menuntun dirimu bersama anak anak kita menuju dan masuk ke SURGA ABADI nanti.

Untungnya dapat suami macam Aeril Zafrel kan? Ye lah, isteri mana yang tidak cair dan terharu apabila membaca ucapan seperti ini. Semoga mereka kekal bahagia sehingga jannah!


Comments are closed.

Loading...