Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tutup Komen Instagram Sebab Tidak Mahu Orang Mengata Suami – Izreen Azminda

Walaupun sering memuat naik “posting” sedang bahagia bersama suami tercinta Ude Wahid, pelakon Izreen Azminda masih lagi menutup ruangan komen di akaun Instagramnya. Adakah beliau sudah benar-benar serik dengan kecaman tidak henti daripada netizen mengenai kontroversi ruamh tangganya?

Advertisement

Menerusi portal Media Hiburan, Izreen memberitahu hati beliau kini agak tenang kerana tidak lagi menerima komen-komen negatif daripada netizen.

Bukan itu sahaja alasan beliau menutup ruangan komen, antara sebab lain ialah Izreen tidak mahu melihat suaminya sedih dan terguris hati apabila orang ramai terus “menghentam” lelaki itu mengenai kisah silamnya.

Apa sahaja yang saya nak post di Instagram saya adalah kehidupan dan peribadi saya. Kalau ada yang tak suka dengan perkongsian saya boleh unfollow atau block supaya posting saya tak keluar di timeline mereka.

Saya sayang suami saya dan saya tak nak orang mengata tentang suami saya. Kalau nak mengata saya tak apa sebab saya dah lama juga dalam industri dan dah biasa terima semua ini tapi suami saya tak biasa. Saya tak nak orang kecam suami saya.

Advertisement

Ini yang dinamakan cinta sejati agaknya, risau emosi suami akan terganggu. Bagus Izreen kerana sebolehnya ingin menjaga suami dengan baik daripada setiap sudut.

Sumber Berita : Media Hiburan

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

65 Comments

  1. Anonymous

    May 5, 2018 at 3:23 pm

    Bitch

  2. Dedak

    May 5, 2018 at 4:53 am

    Aku da bayor tok itam suroh kirim salam kek izreen.. Ko tunggu la sat lagi

  3. Opah cun

    May 4, 2018 at 7:01 pm

    Dulu2 tgk lakonan izreen mmg mantap dan natural je.suka dgn lakonan dia tp tak gemar dgn cara percakapan bila interview.senget2 mulut kepoh nmpk gedik,tak matang.klu berlakon mmg ok.tp..sejak kes ni,dh x lalu tgk ko izreen.geram sakit hati pn ade.dgn ude pn same 2 ×5.semua org sygkn laki dan pasangan masing2 la.intan dulu pn sygkn laki dia jgk sbb tu rela jadi suri rumah,dh serupa tunggul kayu muka pucat lesi,beranakkn 2 org anak, jaga makan minum basuh baju..last2 laki dia pegi bercinta kawin senyap.elok ke gitu izreen?mentang2 la ude dpt artis,smpi lupa kt intan yg pucat lesi x bergaya,x de duit,tgh jage anak2 kt rumah.ptt ke?kisah ni same je dgn kes2 kt KRT tu.ko pn baru kawin izreen..x smpi setahun pn lg..usia setahun perkahwinan x sama dgn 10 thn perkahwinan.ko dulu pn br bape thn kawin pastu cerai?setahun berkawin tu mmg fasa sweet2 lg.klu 10 thn?bkn x sweet tp cara dh berubah.ce tgk dato ct dgn dato k dlm rancangan ape tah..tgk gaya bdn pn dh tau pasangan yg dh kawin lama.x de dh nk gesel2 rapat2 melekat.so x pyh sgt tayang bahagia tu kt org lain especially kt ex ude.mmg sengaje nk sakitkn hati pihak sane ke?klu betul ko ni baik hati,konon x mempengaruhi ude.. ko dh jage hati pihak yg terluka tu.yela ko dh bercinta senyap2,kawin senyap2(means beromen cr halal la tp intan x tau),pastu kantoi(naluri isteri ni bole hidu la perubahan suami dia,lg2 bila diorg dh tido dgn org lain),kemudian laki ko ceraikn kn bini dia dan slhkn mcm2…sape yg jd mangsa ni?yg x buat ape2 jage anak2 kt umah plak dipersalahkn.dan ko x rs bersalah lgsg ke?oii..pedih rase hati oi klu trkena kt btg hidung sndiri..jgn ckp org melayu je,minah salleh pn x suke klu ade org ke 3 dlm rumah tangga!

    So izreen..lebih baik la ko x yah update gamba sweet2 candy sgt.malu sikit.perasaan malu tu kne ade sbb ko dh sakitkn dan amik hak org. klu x malu,rs tak berslh gini la jd nye.berani buat berani tanggung,tp x berani nk hadap komen netizen.

  4. Jajajaj

    May 4, 2018 at 2:31 pm

    Skrg intan n ude da cerai even intan ckp still syg suami..tp xpela..da jodoh smpi situ. Tp at least ye..well at least si izreen no xde perasaan ke..xde kesedaran lgsg kot..ko tau da ko ambik laki die..smpi intan kene cerai n msian semua kecam ko..Mohon ade perasaan sket klu msih ade..nsib ank intan kecik2..xfaham ..klu dorgbesar ..ade Instagram ape perasaan dorg tgk gmbr bapak dorgngn ko..sdgkan mak dorg kene cerai..Bodo Tu simpan Sket…

    • Anonymous

      May 4, 2018 at 3:15 pm

      bukan anak intan juga anak Izreen aznam juga nanti membesar dengan bapatiri dayus membesar jadi macam bapatirinya dan emaknya… seronok dia baca sejarah, tunggu di sekolah macam mana nanti mungkin ude hantar ke luarnegara anaktirinya supaya tidak dengar cerita cinta mereka yang tumbuh sampai xwife bapatirinya kena cerai dan anak2nya ditinggal bapatirinya lari dari rumah ke rumah mereka untuk beri cinta dan kasihsayang serta bunga…. anak2 bini dibuang…

  5. Sesenduk

    May 4, 2018 at 2:14 pm

    Extend la.. tumpang la..last2 kau kebas keseluruhannya pastu claim tak pernah nak masuk campur. Kalau betul2 nak tumpang kasih, xkan la tak boleh pujuk laki tu bincang elok2 dengan intan. Tuptap laki plak keluar statement takde hati apa segala bullshit. Padam komen sebab terlalu sygkan suami taknak suami kena bash. Ehhh sudah lahhh. Bila drama diorg ni nak habis???

    • Anonymous

      May 4, 2018 at 2:33 pm

      ig laki pun dia yang kawal….. di padam diprivite dan komen pun tidak boleh … laki pengecut rupa2nya lakinya ikut arahan izreen …. bukalah komen…. jangan jadi pengecut…. berani buat berani tanggunglah….. luahkan kebenaran awak ude kalau betul awak tak bersalah…. kalau terus2 padam komen ertinya awak dan izreen berpakat dari dulu lagi masa bercinta 2 tahun dulu lagi….. hati busuk

Loading...
To Top