Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Tutup Hati Kita Dulu..” – Dipersoal Tampil Seksi Depan Anak, Ini Respon ‘Deep’ Ezurin Khyra

ezurin khyra

Walaupun dibesarkan dengan adat yang konservatif, namun ada selebriti tempatan yang memilih untuk mengekspresikan diri mereka mengikut citarasa sendiri.

Advertisement

Sama seperti Ezurin Khyra yang merupakan ikon yang popular dalam kalangan penggemar fesyen tanah air. Sentiasa berpakaian seksi, wanita itu tidak kisah dengan tanggapan umum mengenai kehidupan mewah keluarganya.

Terbaru, seorang peminat telah bertanya Ezurin mengenai pemakaiannya yang mencolok mata di hadapan anak. Tidak berdalih, wanita itu memberikan jawapan buat persoalan tersebut.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by EZURIN KHYRA (@ezurinkhyra)

Advertisement

Katanya, seseorang itu tidak perlu berpura-pura di hadapan orang lain bagi tampil lebih baik. Dia mengakui bahawa hati yang tidak ‘ditutup’ dengan kejahatan, pastinya pakaian yang sempurna seperti menutup aurat tidak akan dapat menutup sifat sebenar seseorang itu.

Kita mesti ‘tutup’ hati kita dulu. Jangan bercakap buruk tentang seseorang, jangan menjadi orang munafik, jangan menyakiti orang lain, jangan mencuri, jangan melakukan kejahatan.

ezurin khyra seksi

Dalam pada itu, Ezurin meminta semua individu supaya memberikan fokus untuk memperbaiki diri sendiri dahulu sebelum mencari kesilapan orang lain.

Fokus pada kita menjadi lebih baik terlebih dahulu sebelum menunding jari pada orang lain. Apabila kita mempunyai hati yang suci, semuanya akan ‘terlindung.

Anda setuju tak dengan pendapat Ezurin?

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Murai
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

15 Comments

  1. Anonymous

    September 4, 2021 at 6:59 am

    Ooo faham dah. Gini rupanya pandangan mereka ini. Hijab hati then x perlu hijabkan diri. Bila mereka lebih bijak pandai dari ahli agama. Kebumi nanti jimat kain kafan ye. Tutup yg perlu sahaja.

  2. tecit

    September 2, 2021 at 9:26 am

    maybe she’s mentioning about her own self. tutup hati pada komen2 negatif bg die. and expect the same from everyone.

  3. unknown

    September 2, 2021 at 9:17 am

    itu je lah modai puak2 nih

  4. Tittok

    September 2, 2021 at 2:05 am

    Awat teruk sgt…utk tontonan family cukup la. Ni dh mcm ig PORN…aduiii bengap. Ni mesti kurang dpt perhatian.

  5. pity her

    September 1, 2021 at 11:43 pm

    kesian.. mangsa fesyen sampai x kenal hall haram.. semoga allah beri hidayah sebelum ajalnya

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...
To Top