Written by AbangNara | October 17th, 2012

Diana Amir merupakan salah seorang pelakon di dalam filem PE3. Namun ketika filem ini dirakamkan, Diana Amir masih belum berhijrah. Malah watak yang dipegangnya di dalam filem ini merupakan watak seorang penggoda yang seksi. Siap ada babak memakai gaun pendek lagi.

diana amir

Oleh kerana segan dengan penampilannya di dalam filem PE3, Diana Amir tidak menghadiri majlis tayangan perdana bersama media baru-baru ini. Ditanya tentang pandangan tunangnya mengenai wataknya di dalam filem ini, Diana Amir berkata:-

Alhamdulilah, tunang saya memang sangat memahami dan dia seorang yang berfikiran ke hadapan dan kerana itu jugalah dia sendiri tidak pernah mempersoalkan mengenai lakonan saya sebelum berhijrah. Dia hanya tegur apa jua tindakkan atau perlakuan saya sekarang. Dia akan memberitahu apa yang patut saya buat dan apa yang tidak. Perkara yang lalu tidak pernah diungkitnya lagi. Saya juga bersyukur kerana ramai pihak yang memahami dan memberi semangat kepada saya. Terutama sekali David Teo dan Farid Kamil yang sagat memahami situasi saya dan saya sangat berterima kasih kepada mereka

PE3 merupakan filem terakhir sebelum penghijrahan Diana Amir. Jadi sudah tentu Diana Amir mampu menarik nafas lega sekarang. Apa pun Abang Nara nak ucapkan tahniah kepada tunang Diana Amir, Farid Kamil dan David Teo kerana begitu memahami gelodak di dalam hati Diana Amir. Anda bertiga memang sangat tinggi nilai toleransinya. Tahniah.

kulit cantik

P.S: Inginkan kulit yang cantik berseri? Cubalah kombo vitamin C dan collagen catalyst daripada Cantik BeautifulNara. Abang Nara pun dah pakai. Memang kesannya sangat awesome. Like Facebook Cantik.BeautifulNara untuk info atau email ke lorongsetia8 [at] gmail.com

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

35 responses to Tunang Saya Amat Memahami – Diana Amir

  1. syira says:

    Sejuknya hati tgk diana amir ni .. lg cantik pkai tudung ..

    feel free to visit my blog (healthy, beauty & wealthy)
    http://www.syiraibrahim.com

  2. Sara Fahiza says:

    memang suka tgk diana amir berhijab….. ayu dan menarik …….teruskan lah imej yg begitu lagi pun menutup aurat tu wajib……..Alhamdulillah ……hidayah dtg dari Allah tidak kira masa…..samada cepat atau lambat jer ….darjat wanita lebih tinggi bila berjaya memelihara akhlaknya.

  3. mama meah says:

    situasi satu :
    son : mak saya nak kawen dgn si …. ni??
    mom : apa?? dia ni perangai teruk, satu kampung tahu perangai dia, mcm ni ko nak buat bini?
    son: tp mak, dia dh berubah, dh baik mak…terima lah dia..
    mom : ah, aku xnak jugak, malu nanti aku nak menjawab dgn sedara mara.

    situasi dua.
    mom : cantik nye artis ni sejak berhijrah..mak suka, son, ko rty ler ushar line..
    son : eh mak, dia ni sosial ler dulu, xkan nak buat menantu kot…
    mom : ehh..itu dulu, skrg dia dh berhijrah..cantik, manis..sejuk mata mak memandang…
    son : tp mak??
    mom : xder tapi2..try dulu, kalu dpt, bangga mak tau dgn sedara mara, dpt menantu cantik, baik, artis pulak tuh..

    p/s: agree or not, this is the reality, artis2 zaman skrg mmg dipandang tinggi dlm masyarakat kita..pls dont get me wrong, i’m just being realistic..

  4. masya says:

    tunang dia farid kamil?bukan farid kamil tunang diana danial ke?