August 7th, 2017

Umum mengetahui bahawa Datuk Hans Isaac telah mengikat tali pertunangan dengan ratu cantik dan pengacara bernama Gabriella Robinson.

Bagaimanapun pertunangan itu terpalit kontroversi apabila bekas kekasih Gabriella mendakwa dicurangi oleh wanita itu untuk bersama Hans. Gabriella menafikan dakwaan tersebut, mendakwa perhubungannya dengan bekas kekasih telah putus sebelum bertunang dengan Hans.

Seseorang yang prihatin memberitahu penulis, Gabriella dalam perkembangan terbaru telah memadam gambar-gambar Hans dari akaun Instagramnya. Menurut individu itu yang enggan dinamakan, ia baru saja dipadam oleh Gabriella. Kata sumber itu:

Dulu lepas Hans umumkan tunda kahwin, ada lagi gambar makan malam dengan keluarga. Lepas itu Hans dah pun padam gambar itu.. Tinggal gambar lama saja.

Kali akhir periksa Instagram Gabriella ada lagi gambar Hans, sekarang dah tak ada batang hidung Hans dekat Instagram dia lagi.

Dan sebenarnya ini sesuatu yang agak pelik, mengapa padam gambar yang telah dimuat naik? Mungkin Gabriella ada alasan tersendiri.

Iyalah, perhubungan mana yang tidak sekali-sekala dilanda badai? Kita doakan pasangan ini akan bersatu akhirnya nanti.-beautifulnara.com

 


Comments are closed.

Loading...