Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tunai Umrah, Netizen Doakan Emma Maembong Kembali Bertudung

Keputusan Emma Maembong untuk membuka tudung selepas lima tahun berhijab mengundang pelbagai kritikan dan kecaman daripada netizen. Bagaimanapun, isu hangat itu sudah agak reda dan tidak lagi menjadi buah mulut ramai.

Advertisement

Terbaru, Emma kini berada di Tanah Suci Mekah untuk menunaikan ibadah umrah bersama keluarganya. Menerusi akaun Instagramnya, Emma sempat berkongsi foto beliau dan bapanya.

Tenang melihat Emma menutup aurat, rata-rata netizen mendoakan agar Emma terbuka pintu hatinya untuk kembali berhijab satu hari nanti.

Advertisement

Namun, ada juga meninggalkan komen berbaur sindiran dan agak biadap terhadap Emma.

Ketika seseorang itu melakukan ibadah, kita sepatutnya doakan yang baik-baik. Buat Emma, pedulikan kata-kata negatif netizen dan semoga urusan ibadah anda di Tanah Suci berjalan dengan lancar.

Kredit Foto : Emanizers

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

23 Comments

  1. Langit

    March 20, 2019 at 11:13 am

    Sy doakan Emma kembali bertudung semula. Tapi mcm dh jadi trend artis pegi umrah mcm pegi melancong. Klu betul2 niat buat ibadah. Alhamdulillah, berubah la kerana Allah. Ini tak, balik umrah buat parti bujang entah ape2.

    • Anon

      March 20, 2019 at 1:09 pm

      Bukan retis je, masyarakat pun sama. Dah senang sgt nak gi umrah.

  2. Anonymous

    March 20, 2019 at 11:00 am

    sebab tu ustaz larang ambik gambar di mekah. kan dah mendapat….
    tpi retis..mana tau ini smua.

  3. PU Lembut

    March 20, 2019 at 10:53 am

    nak komen jgn sampai menghina. malah akan nampak teruk dari si yang kononnya pendosa.

  4. unknown

    March 20, 2019 at 10:44 am

    peerghh artis kalau sembang KLCC pon boley goyang.. so penunggang agama

    • Anonymous

      March 20, 2019 at 11:02 am

      astafirullah ko sis. nak komen jgn sampai ko turut terbawa ke bahang neraka. islam ke ni?

  5. faraj

    March 20, 2019 at 10:34 am

    Baik ko terjun KLCC lagi org suka…dr ko mempersedakan..!!! yg lain pikiaq sendiri….

    • Anonymous

      March 20, 2019 at 10:52 am

      jangan sibuk ibadah orang.

    • ina

      March 20, 2019 at 10:59 am

      akak bersyukur dapat mutawif yang menjaga kebajikan kami dan memperbetulkan ibadah2 sepanjang kami berada di tanah suci. mutawif bpesan berkali-kali jgn upload gambar ibadah/mekah. kalau boleh kita nk semaksima pahala2 kita disana. terima kasih mutawif ku….antara kita dengan allah bukan dgn manusia. a—-sia is the best travel agent. kipidapppp!!!

    • Anonymous

      March 20, 2019 at 5:09 pm

      Nak kata andalusia la tu!

    • Anonymous

      March 20, 2019 at 10:55 am

      seelok-eloknya x payah la upload gambar tu. kan dah terbuka utk kecaman. buat org kecam buat per? antara ko dengan tuhan. pahala sia2 yg mengutuk dan pembuka kutukan…

    • Anonymous

      March 20, 2019 at 11:01 am

      ya ya…dipanggil “syirik kecil”. ramai x peka.

    • Anonymous

      March 20, 2019 at 11:07 am

    • vidalaknat

      March 20, 2019 at 11:44 am

      jangan paksa2 orang untuk bertudung..its personal between you and god. Banyak sangat netizen yang suka jaga tepi kain orang

    • Batu Bata

      March 20, 2019 at 3:09 pm

      Sesuai dgn nama ko. Pakai tudung, tutup aurat tu wajib. Tuntutan agama. Xde istilah paksaan bg orang yg beragama Islam. WAJIB!!!! Tak buat berdosa. Lain la klu ko tu non-Muslim atau baru masuk Islam. Klu netizen x jaga tepi kain, lagi teruk daripada ni pun artis berani buat…

    • Tudung saji

      March 20, 2019 at 4:28 pm

      Pakai tudung tapi tayang betek kat pakwe… Buat video notty hisap sosej smbil bertudung kat kreta..zaman2 kegemilangan video format 3gp

    • fening kepala

      March 20, 2019 at 12:57 pm

      da dia kan pegi umrah.mstilah tutup aurat.xkn nak pegi umrah x pkai tudung plak.

Loading...
To Top