Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tular Video Menangis Sambil Tangan Bergari, Sajat Nafi Masuk Lokap..-“Orang Cuba Nak Khianat Kita..”

Sajat

Baru-baru ini tular di media sosial apabila sebuah video mamaparkan pengusaha kosmetik terkenal Sajat atau nama sebenarnya Muhammad Sajjad Bin Kamaruzzaman sedang menangis sambil tangannya bergari.

Sajat

Advertisement

Susulan itu, warga maya telah tampil membuat spekulasi mengatakan Sajat telah ditahan dan dipenjarakan kemungkinan oleh kalah kes di mahkamah yang melibatkan perniagaannya yang kecoh baru-baru ini.

Terbaru, Sajat telah muncul di Instagram Live menggunakan akaun @Nursajatgold02 dan menafikan dirinya ditangkap tetapi sebenarnya dirinya telah dikhianati.

 

@rudyaj01#GreenScreenScan sajat d gari ????? original sound – ?

Advertisement

“Masa bilalah saya kena tangkap, tak baik cakap macam tu. Panjang cerita, orang cuba nak khianat kita. Tapi okaylah kan.. Elok je saya ada dekat sini ha. Kalau kena tangkap dah lama dekat dalam sayang oi. Merepek jelah. Elok je Sajat dalam ni? Nampak tak?

Sempat berseloroh, Sajat berkata dirinya merupakan orang yang asli bukan hantu ketika bersiaran secara langsung bersama peminat setia di Instagram.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by NUR SAJAT GOLD (@nursajatgold02)

Dalam pada itu, Sajat juga sempat menjelaskan mengenai kehilangan akaun Instagramnya dan teman baiknya Jados, pengusaha terkenal itu secara ringkas memaklumkan bahawa mereka berdua kini berehat seketika di media sosial dan kini ingin fokus dalam bisnes.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

2 Comments

  1. Anonymous

    January 16, 2021 at 9:18 am

    Lantoklah

  2. brunes

    January 11, 2021 at 11:21 am

    pondan gila

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama