Tular Video Banglo Mewah ‘Retro’ Di Bukit Tunku Terbiar, Sempoi Tunku Azizah Terus Tanya – “Untuk Dijual Ke?”

Kehidupan

Tular Video Banglo Mewah ‘Retro’ Di Bukit Tunku Terbiar, Sempoi Tunku Azizah Terus Tanya – “Untuk Dijual Ke?”

Banyak sektor pekerjaan yang menggunakan kelebihan media sosial untuk menguar-uarkan kerja masing-masing dan ia sudah tentu lebih memudahkan dan turut membantu perniagaan.

Antara sektor yang semakin aktif menggunakan media sosial adalah ejen atau perunding hartanah di mana mereka akan berkongsi mana-mana rumah mahu pun bangunan untuk dijual.

Advertisement

 

Rumah agam masih kukuh tapi terbiar

Seperti video yang tular di TikTok ini selepas ia dimuat naik oleh satu akaun yang memaparkan sebuah banglo mewah kosong terbiar di Bukit Tunku, Kuala Lumpur.

Menerusi rakaman itu, kediaman tersebut dilihat masih kukuh sejak ia dibina pada tahun 1980-an dan kekal dengan reka bentuk rumah dulu dulu.

Bahagian dalam banglo tersebut juga dilihat masih elok dan ada bahagian yang masih mempunyai perabot serta kabinet yang sudah usang.

 

Sempoi Tunku Azizah tanya

Salah satu komen di hantaran itu turut meraih perhatian kerana ia adalah daripada akaun Tunku Azizah yang bertanya sama ada banglo tersebut untuk dijual.

Bagaimanapun, menurut seorang individu akaun yang memuat naik video banglo terbiar itu bukanlah ejen hartanah sebaliknya hanya individu yang membuat konten.

komen

Sementara itu, sesetengah warganet tertanya mengapa banyak rumah agam atau banglo mewah yang terbiar di kawasan Bukit Tunku.

Tengku Hassanal
3 weeks ago

(VIDEO) "Muka Iras Noor Nabila.." - Tunku Azizah Perkenal Wanita Pilihan Tengku Hassanal?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...