Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tuduhan Songlap Duit Tidak Masuk Akal, Tak Boleh Beli Kereta Kancil Pun – Aliff Aziz

aliff aziz playboy

Beberapa hari lalu, nama penyanyi dan pelakon Aliff Aziz sekali lagi menjadi bualan hangat dan dihimpit kontroversi apabila seorang usahawan muda mendakwa Aliff menipu dan enggan memulangkan sejumlah wang yang dipinjamkan.

Advertisement

Pelbagai spekulasi liar mula timbul termasuklan sesetengah pihak yang mengutuk sikap artis itu. Tidak mahu dirinya terus dipersalahkan, Aliff menerusi akaun Instagramnya menjelaskan jumlah wang yang beliau hutang itu agak kecil nilainya sedangkan apa yang usahawan itu lakukan telah menjejaskan namanya dan sekaligus membuatkan imejnya tercalar.

Menurut Aliff, apa yang berlaku hanya satu salah faham sahaja dan tidak masuk akal untuk beliau songlap wang tersebut berjumlah RM1,500 yang tidak boleh membeli kereta kancil sekali pun.

Aliff turut berharap agar netizen tidak terus membuat andaian sendiri mengenai isu tersebut tanpa mengetahui cerita yang sebenar.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

22 Comments

  1. Anonymous

    August 24, 2018 at 4:12 pm

    kau tu tinggi, nak masuk dlm kereta kancil pun x lepas. Ko tu kena naik velfire, alpard..ada duit tak.

  2. benci

    August 24, 2018 at 2:10 pm

    dah tahu rm1500 tue sikit bagi koo, bayau je la, dh kecoh baru sibuk nk citer. time nk guna duit, lembut gigi dari lidah, dh dapat, org tue kau buat musuh. g bayau cepat. habih citee

    • Anonymous

      August 24, 2018 at 2:20 pm

      anak dh masuk 2, rm1500.00 bgi dia besor, nk beli pampers dan baju jenama mahal2. Fake x main dia kata. Haram pun x kisah lah.

  3. melati

    August 24, 2018 at 12:02 pm

    Sama lah dgn Elfira Roy…hutang sana sini…

  4. makel

    August 24, 2018 at 11:53 am

    alahaiiiiiiiiiiiiii mamat sendu ni….bayaq lahh tenuk ouiiii……jangan hina kancil k…pi karoke ngan pipah ada duit…………………….nak bayaq hutang tak dak duit.mangkuk hayun batang lapuk berlumut berjuntai!!!!!!!!!!!! haprak

  5. mak jemah

    August 24, 2018 at 11:21 am

    ala, 1.5k je pun. so pergi bayar la shetonnnn. aku ni, ada jantan tak guna pinjam 500 pun, even 500 pun aku tak halalkan. dah macam pengemis nak mintak balik, tapi harammm nak pulangkan. so merangkak la cari aku kat sana nanti.

Loading...
To Top