October 18th, 2013

RM30,000 bukanlah satu angka yang kecil. Satu ketika dahulu Abang Nara pernah kongsikan satu artikel mengenai dakwaan Afiq Muiz melarikan wang sebesar itu daripada syarikat produksi Global Station. Setelayath lama berdiam diri, Afiq tampil menjelaskan situasi yang sebenar. Ternyata dakwaan tersebut adalah palsu.

afiq muiz

Menurut Afiq, antara dirinya dan Global Station tiada sebarang masalah atau salah faham yang berlaku. Kemungkinan besar dakwaan yang dilakukan adalah kerana rasa dengki sesetengah pihak terhadapnya. Kata Afiq:-

Saya masih lagi bernaung dengan Global. Tuduhan orang ramai yang mengatakan saya larikan duit produksi itu adalah mengarut. Hanya orang bodoh saja kata saya larikan duit Global Station.

Saya masih lagi bernaung dengan Global. Tuduhan orang ramai yang mengatakan saya larikan duit produksi itu adalah mengarut. Hanya orang bodoh saja kata saya larikan duit Global Station. Cuma baki wang tersebut akan diberi mengikut persetujuan kami menerusi urus janji yang sudah dibincangkan

afiq

Kalau macam itu baguslah. Lagipun Afiq adalah artis residen Global Station. Takkanlah Afiq nak buat perangai dengan syarikat yang telah menaikkan namanya. Tak gitu? Abang Nara turut lega mendengar yang Afiq kini sudah menerima kembali tawaran lakonan setelah kontroversi bersama ibunya berakhir. Diharap Afiq gunakan peluang ini sebaik mungkin dan tidak mencetuskan lagi hal yang bukan-bukan.

P.S: Mazda 2 Elegance terima penambahbaikan di Thailand


Comments are closed.

Loading...