“Tu Pasal Jangan Jugde Awal” – Tiada Secalit Mekap Diwajah, Netizen Kagum Dengan Penghijrahan Lisa Surihani

Hiburan

“Tu Pasal Jangan Jugde Awal” – Tiada Secalit Mekap Diwajah, Netizen Kagum Dengan Penghijrahan Lisa Surihani

Penghijrahan pelakon jelita, Lisa Surihani sememangnya merupakan satu perkara yang menarik perhatian dan membuka mata orang ramai bahawa seseorang itu sememangnya boleh berubah ke arah kebaikan sekelip mata dengan izin Allah S.W.T.

Baru-baru ini, tular satu video di platform TikTok memaparkan Lisa menghadiri satu majlis ilmu berpakaian serba hitam dan aurat tertutup rapi hingga membuatkan ramai yang kagum apabila melihatnya.

Advertisement

Bukan saja hijrah dari segi pemakaiannya, malah perubahan pelakon itu sangat ketara apabila dia tidak lagi memakai secalit make-up diwajah.

Perkara itu telah membuatkan ramai berasa ‘sejuk hati’ melihatnya dan berharap agar satu hari nanti, mereka juga berhijrah seperti Lisa.

Dalam pada itu, netizen turut memuji cara dia berhijrah kerana dia mengambil langkah satu per satu untuk memyempurnakan penghijrahannya dan kekal istiqamah hingga ke hari ini.

komen netizen

komen netizen

Sekadar info, tahun ini merupakan tahun ketiga pelakon Istanbul Aku Datang itu berhijab sepenuhnya dan dapat dilihat sepanjang tiga tahun ini, Lisa sememangnya berusaha untuk menutup aurat dengan sempurna. Bahkan, dirinya juga sering terlihat hadir ke majlis-majlis ilmu.

Lisa Surihani
3 bulan lalu

"Sejuk Hati Tengok" - Tak Semua Artis 'Gila Glamor', Lisa Surihani Idola Terbaik Kejar Akhirat

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...