Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Trauma Dipukul, Pengawal Keselamatan Mahu Saman Pelawak

Trauma dengan kejadian yang menimpanya sehingga cedera teruk, pengawal keselamatan, Yahya Manap atau lebih dikenali sebagai Pak Ya mungkin akan menyaman pelawak terkenal yang membelasahnya.

Advertisement

Sehingga hari ini, badan saya masih berasa sakit dan pening kepala kerana sukar tidur. Pemikiran saya kusut dan tidak dapat berfikir dengan baik.

Saya hanya berehat dan makan ubat. Mujur ada isteri dan anak yang menjaga saya di rumah.

Meskipun diberi cuti sakit selama tiga hari dan mendapatkan rawatan susulan, Pak Ya masih lagi menanggung sakit. Memang beliau boleh memaafkan perbuatan pelawak berkenaan tetapi kesan perbuatannya itu masih meninggalkan kesan yang mendalam buat Pak Ya.

Perbuatan dia (pelawak) saya boleh maafkan, tapi kesan akibat perbuatannya itu masih terasa sehingga hari ini. Saya mungkin akan ambil tindakan saman tapi bergantung kepada keputusan keluarga.

Terdahulu, Pak Ya menceritakan keadaan sebenar dimana  kereta Proton Perdana yang dipandu artis tersebut melulu masuk ke kawasan perumahan di Acacia Park Desa Jati Nilai, Negeri Sembilan tanpa kebenaran.  Hanya ingin menjalankan tugasnya, beliau mengekori lelaki itu memintanya membuat pendaftaran, tetapi sebaliknya berlaku apabila Pak Ya dibelasah teruk.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

46 Comments

  1. AKU

    April 10, 2019 at 7:18 am

    pak cik ajak geng2 pi belasah dia la………

  2. nur

    April 9, 2019 at 11:16 pm

    pakcik..sila saman..bia dia jual kete proton dia sbb nk byr saman.bia dia jln kaki lak

  3. Pity

    April 9, 2019 at 10:37 pm

    Dah ada video bukti mc nak smbunyi nama pelawak.. Lan pet pet lah..

  4. jakun semelai..hihiii

    April 9, 2019 at 7:25 pm

    saya harap Pak cik teruskan saman..kalau boleh semua penghuni kondo tu pun saman artis kurang ajaq ni..sebab :-
    1. tak ikut peraturan undang2 kecil bangunan [email protected]
    2. memukul kakitangan yg dilantik oleh JMB utk menjaga keselamatan penghuni
    3. memukul sehingga mendatangkan kecederaan dan trauma
    4. mengganggu penghuni kondo(bertengkar dgn unit owner yg dia pergi kacau)

    orang ini kalau tk masuk jel pun..hantaq dia pi dok kat zoo utk sebulan..mungkin kawan2 kat zoo tu boleh tarbiyyah bagi betoi balik otak tuu..hishh angin pulak aku

  5. aku

    April 9, 2019 at 4:19 pm

    saman je pakcik..ari tu kakak ipar die sibuk nak saman driver die kan..siap suh buat mohon maaf secara terbuka lagi..tgk skarang..kifarah tu tak yah tgu lama..dah kene kat batang hidung keluarga che ta..

Loading...
To Top