July 2nd, 2009

Ok apa imej baru Jaclyn Victor. kemas , Sassy dan juga Sexy. kalau dulu rasanya Jaclyn Victor terlalu takut nak potong rambut dia , apatah lagi nak colour. Pada kami, rambut Jac yang hitam lebat dan panjang dulu tu terlalu biasa untuk seorang artis. kalau jumpa kat tepi jalan pon tak kan perasan tu Jac.

Bila dah rambut sexy dan sassy macam yang terbaru tu, dari jauh dah boleh tahu tu Jac. Tahniah Jaclyn Victor kerana berjaya keluar dari imej lama anda yang pada mata kami agak kuno dan ketinggalan zaman. walaupon ada setengah dari pengomen-pengomen aktif BeautifulNara tak setuju Jac potong rambut, nak buat camna dah potong dah pon.

cuba korang bandingkan before and after…

Imej lama Jac

Imej lama Jac


Comments are closed.

Loading...