“Tom Bukan Perampas..” – Fuad Rahman Dedah Kini Dalam Proses Bercerai, Dah 3 Bulan Tak Tinggal Bersama

Hiburan

“Tom Bukan Perampas..” – Fuad Rahman Dedah Kini Dalam Proses Bercerai, Dah 3 Bulan Tak Tinggal Bersama

Kecoh media hiburan tempatan hari ini apabila berita mengenai bintang Gegar Vaganza musim ke-9, Fuad Rahman dikhabarkan sedang bercinta dengan penyanyi Tom.

Namun di sebalik kebahagiaan itu, mereka berdua juga terpalit dengan isu perkahwinan Fuad yang dikatakan masih beristeri ketika dia menguar-uarkan kisah percintaannya bersama Tom.

Advertisement

Ditemui media, Fuad menjelaskan dia dan isteri yang dinikahi untuk kali kedua itu sebenarnya sedang dalam fasa penceraian dan sudah 3 bulan tidak duduk bersama.

Saya dan isteri sudah lebih tiga bulan tidak bersama. Sekarang dalam proses untuk urusan perceraian di mahkamah. Jadi tak timbul isu kononnya Tom menjadi punca saya bercerai.

Katanya lagi, perkahwinan dengan bekas isteri hanya bertahan selama enam bulan dan mereka berpisah kerana tiada keserasian dalam rumah tangga.

Sebelum ini, Tom mendedahkan bahawa Fuad adalah bekas teman lelakinya namun tidak menyangka akan bertaut semula setelah 12 tahun terpisah.

Fuad difahamkan berasa terpanggil untuk menceritakan perkara sebenar setelah nama dia dan kekasih hati disebut-sebut netizen dengan perkara yang tidak elok seperti tidak menjaga batas hubungan meskipun masih bergelar suami orang.

Saya terbuka untuk beritahu sedang bercinta kerana tidak mahu ada salah anggap. Mungkin selepas ini orang akan nampak kami bersama, jadi tiada lagi tanda tanya.

Dia juga memaklumkan bahawa terdapat perancangan untuk mendirikan rumah tangga bersama Tom namun masih lagi ingin memberi tumpuan kepada karier terlebih dahulu.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Tom Fuad GV9 mesra
1 bulan lalu

“Harap Menikah La..” - Kini Bercinta, Foto Mesra Tom Dan Fuad Rahman Undang Kecaman Netizen

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

Tinggalkan Komen Anda Di Sini