April 28th, 2018

Bakal mendirikan rumah tangga pada Mac tahun depan, pelakon Atikah Suhaime merayu agar tiada pihak bertanya mengenai kisah kontroversi beliau sebelum ini kepada tunangnya, Awi Rafael yang sudah menerima diri beliau seadanya.

Saya harap dan mohon media tidak bertanya Awi tentang perkara lalu saya. Bukan apa, saya cuma rasa seperti tidak menghormatinya sebagai tunangan saya. Dia terima saya seadanya dan sejujurnya kami tidak pernah bercakap tentang itu sepanjang berkawan.

Sah mengikat tali pertunangan pada 17 Mac lepas, Atikah mengakui Awi adalah insan yang banyak memberikan beliau semangat untuk terus bangkit saat beliau sudah berputus asa dalam kehidupannya.

Terdahulu, Atikah terlibat dengan kontroversi panas selepas foto bogel miripnya besama pelakon Idris Khan mula tersebar. Gara-gara itu beliau sudah tidak mendapat tawaran berlakon lagi dan terpaksa pulang ke tempat kelahirannya di Singapura kerana wang simpanan beliau sepanjang menjadi artis sudah habis digunakan.

Sumber Berita : mStar Online


16 responses to “Tolong Jangan Tanya Awi Kisah Kontroversi Saya – Atikah Suhaime”

  1. shopia lorren says:

    Jgn risau atikah kalau x de buat salah Allah permudhkn..yg penting jujur dlm hubungan..letakkn sesuatu perkara dgn niat kerana Allah. Moga berjaya

  2. lebai bawang says:

    x tanya pun rasa nya awi tu tau..

    kita semua manusia biasa…ada melakukan kesilapan..
    yg penting kita sedar kesilapan tu dan berusaha utk jadi lebih baik..
    insyaa Allah..

  3. fatimah busung says:

    atikah malam pertama nnt standby air sirap siap2 bawah katil. agak2 dah pancut nnt cepat2 renjis sikit2 air sirap kat miss v. feeling2 dara baru pecah. agituhhhhhh

    • sos says:

      gigih ko fitnah org… jaga aib sendiri sudah takut nnti perut dpt busung… hati2 nama fatimah busung.. jiran aku makcik tu muka beriman tp mulut ya rabbi nauzubillah… perut makin tua makin besar meninggal akhirnya paham2 lah yer.. ini kisah benar yer… rasa2 nk umur pendek celupar lah lagi

  4. Lily says:

    Astaghfirullahaladzim…apa kena dgn korang semua ni??? Cuba belajar hormat hak org…jgn dia gembar gemburkan aib orang. Jgn bersorak bila orang ada buat silap.

    • Aminnnn says:

      Buat atau tidak tu mereka dgn allah. Mcm kita juga ada baik n burok rahsia masa silam. Kalau nk flashback yg lama2 bila nk game. Mereka nk move on ke arah kebaikan ke alam perkahwinan. Harap pada pihak2 tertentu pn harus move on n stop soalan2 yg da basi. Selamat ke alam perkahwinan tok awi n atikah hingga ke jannah.

  5. Anonymous says:

    Awi pun sama lah hebat

    • werkkk says:

      tu la..baru nak cakap..semua orang nampak salah atikah.. cuba google kisah awi tu..tatoo banyak tu..tapi takpa la..semua orang akan berubah..bagi ja la peluang kat atikah dan awi tuk perbaiki diri..

Loading...