Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tolong Jangan Hukum Saya Dengan Cacian & Tohmahan – Fiza Elite

Kesian juga Abang Nara membaca luahan hati Fiza Elite menerusi akaun Instagramnya. Selepas desas-desus penceraiannya dengan Adam mula bertebaran, ada pihak yang menyalahkan Fiza dalam hal ini. Pelik juga kerana rasanya tak ada pula Fiza atau Adam bercerita mengenai punca keretakan rumah tangga mereka. Kesian juga Fiza dipersalahkan. Mentang-mentanglah rumah tangga Fiza sebelum ini turut berakhir dengan penceraian.

fiza dan adam

Advertisement

Menerusi laman Instagramnya, Fiza telah memohon para peminatnya untuk tidak menghukum dirinya dengan cacian dan tohmahan. Sebagai seorang isteri, Abang Nara pasti Fiza adalah orang yang paling bersedih dengan apa yang sedang terjadi terhadap perkahwinannya. Tulis Fiza:-

Saya manusia biasa yang tidak lepas daripada kesilapan. Cuma apa yang kami buat ada yang tidak puas hati dan menghentam, saya tidak salahkan mana-mana pihak kerana nama pun public figure. Tetapi saya agak sedih dan terkilan bila baca blog tentang saya, ada yang cakap semua ini salah saya, saya ‘masuk air’, saya itu dan saya ini, bukan saya minta untuk jadi begini.

Tolonglah jangan hukum saya dengan pelbagai cacian dan tohmahan, perkara dahulu jangan diungkit lagi. Saya ada anak-anak, apa akan jadi bila anak saya besar nanti dan tahu hal ini? Berilah sedikit rasa simpati terhadap saya, anak-anak dan keluarga saya.

fiza dan adamSemalam, Fiza telah berkongsi sekeping gambar suaminya, Adam dengan caption yang agak romantis dan penuh kasih sayang. Perkongsian gambar tersebut membuatkan orang ramai berharap yang perkahwinan mereka telah pulih seperti sediakala. Sayangnya, hari ini, gambar tersebut telah pun dibuang oleh Fiza. Sama-samalah kita nantikan perbicaraan kes mereka Isnin ini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama