[Tips] Teknik Untuk Memberhentikan Kanak-Kanak Yang Menangis (Video)

Trending

[Tips] Teknik Untuk Memberhentikan Kanak-Kanak Yang Menangis (Video)

Udon

Masalah anak-anak kecil yang menangis tak berhenti ini sudah menjadi perkara biasa bagi mereka yang mempunyai anak kecil. Susu dah bagi, pampers dah tukar pon masih lagi menangis. Kadang-kadang ibu bapa pon pening juga dengan kerenah anak kecil ini kerana tidak tahu apa yang dikehendaki oleh mereka.

Advertisement

Di bawah ni admin nak share dengan semua satu teknik untuk memberhentikan anak-anak kecil ini dari menangis. Di dalam video di bawah ini eksperimen telah dilakukan terhadap 10 anak kecil dan 9 orang berjaya diberhentikan tangisannya. Kaedah apa yang admin maksudkan itu?? Jom tengok video tu….

Seperti dapat dilihat di dalam video di atas, bunyi hirupan “udon” berjaya memberhentikan tangisan si kecil. Udon ini adalah merupakan sejenis makanan mee yang terkenal di Jepun. Bentuknya macam laksa, tapi isinya lebih kental jika dibandigkan dengan laksa.

Menurut pakar di Jepun, bunyi hirupan udon ini sangat dekat dengan bunyi di dalam perut ibu ketika mengandungkan anak. Bagi kita yang tinggal di Malaysia ni boleh la mencuba dengan menggunakan mee mahupon laksa ya. Selamat Mencuba…

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

Comments are closed.