Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tidak Terkejut Elfira Bertunang, Saya Doakan Segalanya Dipermudahkan – Sufian Suhaimi

Walaupun tidak mahu netizen terus mengaitkan dirinya dengan kisah cinta lalu, penyanyi Sufian Suhaimi tetap ingin mendoakan kebahagiaan bekas tunangnya, Elfira Loy yang mengakui sudah mengikat tali pertunangan dengan Faris K Anuar pada 2 September lalu.

Advertisement

Tidak terkejut dengan berita itu, Sufian yang turut tumpang gembira berharap segalanya dipermudahkan buat pasangan itu.

Sebagai seorang yang pernah mengenali Elfira, saya mendoakan segala apa yang dirancang dipermudahkan.

Ditanya adakah beliau sudah bersedia untuk kembali ke alam percintaan, Sufian secara jujurnya memberitahu beliau tidak pernah menutup pintu hatinya untuk bercinta lagi. Beliau menyerahkan soal jodohnya kepada ketentuan takdir.

Sumber Berita : Harian Metro

Kredit Foto : Kakifoto & Aqo Imran

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

11 Comments

  1. fida

    September 26, 2018 at 12:28 pm

    Amende la xde cite lain ke weh..

  2. nok gebuzzz

    September 26, 2018 at 12:28 pm

    mmg la dah tau..sbb el dah kawan ngan org tu masa masih ngan pian lagi….move on jer la pian….x yah nak bwak diri bagai.stay jer n terus kan berkarya smpi berjaya..buktikan kat dia yg ko pon boleh !!

  3. faraj

    September 26, 2018 at 11:06 am

    Sekejap jer tu..nanti dh tahu Jantan tu takder Duit, putus lah ..!!

  4. wekkkkkkk

    September 26, 2018 at 10:45 am

    org yang pakai baju tuksedo…pakai mcm manapun x nmpk kacak.

    jenoh…

  5. Anonymous

    September 26, 2018 at 10:41 am

    Dan takkk seharusnya akuuu bertemu dirimuuuu di dunia iniiiii

    • bbycumil

      September 26, 2018 at 4:21 pm

      dan kauuu membuang diriku dan memilih dia…

      now “dia” tu btl2 wujud. dulu aku ingat lagu dimatamu ni mcm vid klip tu. el tinggalkan pian sbb masa lalu pian.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top