Written by Bella | September 26th, 2018

Walaupun tidak mahu netizen terus mengaitkan dirinya dengan kisah cinta lalu, penyanyi Sufian Suhaimi tetap ingin mendoakan kebahagiaan bekas tunangnya, Elfira Loy yang mengakui sudah mengikat tali pertunangan dengan Faris K Anuar pada 2 September lalu.

Tidak terkejut dengan berita itu, Sufian yang turut tumpang gembira berharap segalanya dipermudahkan buat pasangan itu.

Sebagai seorang yang pernah mengenali Elfira, saya mendoakan segala apa yang dirancang dipermudahkan.

Ditanya adakah beliau sudah bersedia untuk kembali ke alam percintaan, Sufian secara jujurnya memberitahu beliau tidak pernah menutup pintu hatinya untuk bercinta lagi. Beliau menyerahkan soal jodohnya kepada ketentuan takdir.

Sumber Berita : Harian Metro

Kredit Foto : Kakifoto & Aqo Imran

11 responses to Tidak Terkejut Elfira Bertunang, Saya Doakan Segalanya Dipermudahkan – Sufian Suhaimi

  1. Anonymous says:

    Dan takkk seharusnya akuuu bertemu dirimuuuu di dunia iniiiii

    0

    0
    • bbycumil says:

      dan kauuu membuang diriku dan memilih dia…

      now “dia” tu btl2 wujud. dulu aku ingat lagu dimatamu ni mcm vid klip tu. el tinggalkan pian sbb masa lalu pian.

      0

      0
  2. wekkkkkkk says:

    org yang pakai baju tuksedo…pakai mcm manapun x nmpk kacak.

    jenoh…

    1

    0
  3. faraj says:

    Sekejap jer tu..nanti dh tahu Jantan tu takder Duit, putus lah ..!!

    0

    0
  4. nok gebuzzz says:

    mmg la dah tau..sbb el dah kawan ngan org tu masa masih ngan pian lagi….move on jer la pian….x yah nak bwak diri bagai.stay jer n terus kan berkarya smpi berjaya..buktikan kat dia yg ko pon boleh !!

    9

    0
  5. fida says:

    Amende la xde cite lain ke weh..

    2

    0
  6. Rose says:

    Pian. Kau bkn tak nsem. Ada rupa, tp aku ada cadangan la. Sbb aku tgk tunang EL tu hnsem. So apa kata kau buat badan, tkpyh sado sgt mcm zul arifin. Kau tgk fattah, dlu keding je. Skrg dh bt badan..nmpk mnarik. Pastu muka tu kau bersihkan sikit. Ni serabut aku tgk ngn jambang..igt la jgk wahai pian, klu tak sbb tunang EL takde rupe, EL pn takkan mau nya dia melayan. ?

    15

    0
  7. mak cute says:

    x abis lagi ke citer mamat sendu dgn katik ni…bosan tul…

    2

    0
  8. Lagu-lagumu semua sepesen (one hit wonder) aje, lagu-lagu Melayu Malaysia zaman 90-an hingga awal 2000-an lagi sedap daripada lagu-lagumu.

    0

    0
  9. Anonymous says:

    Kalau pian adik aku … Dah bagi penampar dah … Pas tu … Buat kenduri tolak bala

    1

    0

Leave a Comment

Optional