Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tidak Terkejut Elfira Bertunang, Saya Doakan Segalanya Dipermudahkan – Sufian Suhaimi

Walaupun tidak mahu netizen terus mengaitkan dirinya dengan kisah cinta lalu, penyanyi Sufian Suhaimi tetap ingin mendoakan kebahagiaan bekas tunangnya, Elfira Loy yang mengakui sudah mengikat tali pertunangan dengan Faris K Anuar pada 2 September lalu.

Advertisement

Tidak terkejut dengan berita itu, Sufian yang turut tumpang gembira berharap segalanya dipermudahkan buat pasangan itu.

Sebagai seorang yang pernah mengenali Elfira, saya mendoakan segala apa yang dirancang dipermudahkan.

Ditanya adakah beliau sudah bersedia untuk kembali ke alam percintaan, Sufian secara jujurnya memberitahu beliau tidak pernah menutup pintu hatinya untuk bercinta lagi. Beliau menyerahkan soal jodohnya kepada ketentuan takdir.

Sumber Berita : Harian Metro

Kredit Foto : Kakifoto & Aqo Imran

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

11 Comments

  1. Anonymous

    September 26, 2018 at 7:39 pm

    Kalau pian adik aku … Dah bagi penampar dah … Pas tu … Buat kenduri tolak bala

  2. Sabri Ali @ Nick

    September 26, 2018 at 7:15 pm

    Lagu-lagumu semua sepesen (one hit wonder) aje, lagu-lagu Melayu Malaysia zaman 90-an hingga awal 2000-an lagi sedap daripada lagu-lagumu.

    • Anonymous

      September 27, 2018 at 11:21 am

      tgkp leleh kan dgr lagu era 90an-20an..bila ada lgu tu kuar, teringat kekasih awalan dn pertengahan…

  3. mak cute

    September 26, 2018 at 2:19 pm

    x abis lagi ke citer mamat sendu dgn katik ni…bosan tul…

  4. Rose

    September 26, 2018 at 12:46 pm

    Pian. Kau bkn tak nsem. Ada rupa, tp aku ada cadangan la. Sbb aku tgk tunang EL tu hnsem. So apa kata kau buat badan, tkpyh sado sgt mcm zul arifin. Kau tgk fattah, dlu keding je. Skrg dh bt badan..nmpk mnarik. Pastu muka tu kau bersihkan sikit. Ni serabut aku tgk ngn jambang..igt la jgk wahai pian, klu tak sbb tunang EL takde rupe, EL pn takkan mau nya dia melayan. ?

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama