September 26th, 2018

Walaupun tidak mahu netizen terus mengaitkan dirinya dengan kisah cinta lalu, penyanyi Sufian Suhaimi tetap ingin mendoakan kebahagiaan bekas tunangnya, Elfira Loy yang mengakui sudah mengikat tali pertunangan dengan Faris K Anuar pada 2 September lalu.

Tidak terkejut dengan berita itu, Sufian yang turut tumpang gembira berharap segalanya dipermudahkan buat pasangan itu.

Sebagai seorang yang pernah mengenali Elfira, saya mendoakan segala apa yang dirancang dipermudahkan.

Ditanya adakah beliau sudah bersedia untuk kembali ke alam percintaan, Sufian secara jujurnya memberitahu beliau tidak pernah menutup pintu hatinya untuk bercinta lagi. Beliau menyerahkan soal jodohnya kepada ketentuan takdir.

Sumber Berita : Harian Metro

Kredit Foto : Kakifoto & Aqo Imran


11 responses to “Tidak Terkejut Elfira Bertunang, Saya Doakan Segalanya Dipermudahkan – Sufian Suhaimi”

  1. Anonymous says:

    Kalau pian adik aku … Dah bagi penampar dah … Pas tu … Buat kenduri tolak bala

  2. Lagu-lagumu semua sepesen (one hit wonder) aje, lagu-lagu Melayu Malaysia zaman 90-an hingga awal 2000-an lagi sedap daripada lagu-lagumu.

  3. mak cute says:

    x abis lagi ke citer mamat sendu dgn katik ni…bosan tul…

  4. Rose says:

    Pian. Kau bkn tak nsem. Ada rupa, tp aku ada cadangan la. Sbb aku tgk tunang EL tu hnsem. So apa kata kau buat badan, tkpyh sado sgt mcm zul arifin. Kau tgk fattah, dlu keding je. Skrg dh bt badan..nmpk mnarik. Pastu muka tu kau bersihkan sikit. Ni serabut aku tgk ngn jambang..igt la jgk wahai pian, klu tak sbb tunang EL takde rupe, EL pn takkan mau nya dia melayan. ?

Loading...