Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tidak Tahu Kenapa PU Abu Nafi, Musykil Dengan Jawapannya- Hana Azraa

Selepas dilanda kontroversi menceraikan isteri sedang hamil, kini PU Abu dihimpit lagi dengan cerita sensasi apabila rumah tangga yang dibina bersama isteri barunya, Hana Azraa sedang berantakan.

Advertisement

Namun, kisah mereka ini agak mengelirukan ramai, Hana mendedahkan mereka dalam proses bercerai, kenyataan PU Abu pula bercanggahan dengan kenyataan isterinya itu. Pelbagai spekulasi tercetus mengenai perkahwinan mereka ini.

Terbaru, Hana juga merasa musykil dengan jawapan yang diberikan oleh suaminya mengenai rumah tangga mereka sedangkan sudah mengetahui bagaimana situasi mereka sekarang.

Saya tidak tahu kenapa jawapan dia begitu sedangkan dia tahu situasi kami macam mana.  Maaf ya, saya tidak dapat ulas lebih terperinci lagi.

Terdahulu, PU Abu menafikan bahawa mereka sudah membawa haluan masing-masing. Katanya, hubungan mereka suami isteri masih lagi baik. Malah, pendakwah bebas itu juga mendakwa apa yang diperkatakan oleh Hana tentang proses perceraian adalah tidak benar sama sekali dan mereka masih pasangan suami isteri.

Advertisement

Sumber Berita : Kosmo Online

 

 

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

26 Comments

  1. laila

    July 10, 2019 at 4:01 pm

    kifarah tuk ko pompuan…dh sedap apalagi..abu pun blah la…kna plak cm ikan masin…amik ko nak sgt aniaya org..siap dlm astro ritu ko konon suci…

  2. Anonymous

    July 10, 2019 at 3:16 pm

    mane PU yg suka bising2 tuh… asek modal tegur retis jerrr…
    ni member perangai syaitoon pakat2 diam euuwww!

  3. Anonymous

    July 10, 2019 at 1:40 pm

    Malas nk layan! Aidil Zakuan punya video best! Tu je nk ckp. Haha.. jelir2 ha wow. Cam menate!

    • Loro mendut

      July 10, 2019 at 2:14 pm

      betul3..! mak ko pun suke tengok video zakuan tu.. stim katernye…

  4. huhu

    July 10, 2019 at 12:25 pm

    hot betul citer kapel ni kan. huhu..

  5. NYI BLORONG

    July 10, 2019 at 11:55 am

    kamon la netizen… masih xcukup lagi… jalankan kerja MENGHUKUM cepat…
    saya tahu anda BOLEH DAN SUKA.. Okey GO..!!!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama