July 10th, 2019

Selepas dilanda kontroversi menceraikan isteri sedang hamil, kini PU Abu dihimpit lagi dengan cerita sensasi apabila rumah tangga yang dibina bersama isteri barunya, Hana Azraa sedang berantakan.

Namun, kisah mereka ini agak mengelirukan ramai, Hana mendedahkan mereka dalam proses bercerai, kenyataan PU Abu pula bercanggahan dengan kenyataan isterinya itu. Pelbagai spekulasi tercetus mengenai perkahwinan mereka ini.

Terbaru, Hana juga merasa musykil dengan jawapan yang diberikan oleh suaminya mengenai rumah tangga mereka sedangkan sudah mengetahui bagaimana situasi mereka sekarang.

Saya tidak tahu kenapa jawapan dia begitu sedangkan dia tahu situasi kami macam mana.  Maaf ya, saya tidak dapat ulas lebih terperinci lagi.

Terdahulu, PU Abu menafikan bahawa mereka sudah membawa haluan masing-masing. Katanya, hubungan mereka suami isteri masih lagi baik. Malah, pendakwah bebas itu juga mendakwa apa yang diperkatakan oleh Hana tentang proses perceraian adalah tidak benar sama sekali dan mereka masih pasangan suami isteri.

Sumber Berita : Kosmo Online

 

 


26 responses to “Tidak Tahu Kenapa PU Abu Nafi, Musykil Dengan Jawapannya- Hana Azraa”

  1. laila says:

    kifarah tuk ko pompuan…dh sedap apalagi..abu pun blah la…kna plak cm ikan masin…amik ko nak sgt aniaya org..siap dlm astro ritu ko konon suci…

  2. Anonymous says:

    mane PU yg suka bising2 tuh… asek modal tegur retis jerrr…
    ni member perangai syaitoon pakat2 diam euuwww!

  3. Anonymous says:

    Malas nk layan! Aidil Zakuan punya video best! Tu je nk ckp. Haha.. jelir2 ha wow. Cam menate!

  4. huhu says:

    hot betul citer kapel ni kan. huhu..

  5. NYI BLORONG says:

    kamon la netizen… masih xcukup lagi… jalankan kerja MENGHUKUM cepat…
    saya tahu anda BOLEH DAN SUKA.. Okey GO..!!!

Loading...