Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tidak Tahu Fesyen, So Kampung – Liyana Jasmay Berang Caranya Bertudung Dikritik

liyana jasmay

Mengambil keputusan untuk berhijrah dan tampil memakai hijab pada tahun 2017, sudah beberapa kali gaya pemakaian tudung Liyana Jasmay dikritik sehingga ada yang mengatakannya seakan mempermainkan agama.

liyana jasmay

Advertisement

Liyana nampaknya lebih selesa memakai topi atau ‘snowcap’ dengan pelbagai gaya. Penampilannya itu dikritik hebat dan ada netizen mendakwa pelakon itu memakai tudung sekadar main-main dan bakal membukanya suatu hari nanti.

liyana jasmay

Tidak hanya berdiam diri, segala kritikan dan kecaman netizen itu dibalas Liyana. Dia meminta agar orang ramai tidak perlu terlalu sibuk mencampuri urusannya dan mengritik cara pamakaian hijabnya yang dikatakan tidak menepati syarak.

“Tidak tahu fesyen, so kampung”

Advertisement

liyana jasmay tudung

“Kenapa bitter? Nak hina orang kampung pula

liyana jasmay liyana jasmay liyana jasmay liyana jasmay

Mungkin penampilan Liyana itu menimbulkan rasa kurang senang orang ramai tetapi lebih baik kita doakan yang baik-baik sahaja agar dia terus istiqamah untuk menutup aurat.

 

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

14 Comments

  1. maria

    January 13, 2020 at 2:26 pm

    dari awal mmg tak berkenan dgn dia ni . berlakon ke laut, bercakap ke laut, semua kelaut la… senang2 nak judge orang lain SO KAMPUNG. #culturalshock

  2. Anonymous

    January 13, 2020 at 1:22 pm

    muka jamban pecah nak mengata orang kampung wtf lah minah basic ni, tak lawa langsung kulit kusam, orang kg pun berlambak lagi lawa, jangan buat statement bodoh boleh tak?

  3. unknown

    January 13, 2020 at 12:42 pm

    korang relaks sudah.. dia bukan berhijab pon.. dia tutup rambut ja.. rambut beruban rasanya tu..

  4. Aida Musa

    January 13, 2020 at 12:03 pm

    Dia ni bukan nya nak bertudung mana .. tengok ramai duk pakai, dia pakai. Lepas tu sikit-sikit tanggal. Lepas dah tanggal semua nanti salahkan netizen kakakaka .. dia nampak kotor tak terurus la, berpanau .. orang kampung pun tak macam ni!

  5. i think la

    January 13, 2020 at 11:03 am

    entahla aku tgk kau ni mcm x mandi je…

Loading...
To Top