January 17th, 2020

Meskipun rumah tangganya bersama Sharnaaz Ahmad sedang bergolak dan proses perceraian masih belum ada kesudahannya lagi, Noor Nabila berkata dia tidak pernah menyekat mahupun menghalang suaminya itu bertemu dengan anak mereka, Jebat Jayden seperti yang dituduh oleh sesetengah pihak.

noor nabila tawar hati

Mahu Jebat mendapat perhatian dan rasa disayangi oleh kedua ibu bapanya , Nabila berharap dia dan Sharnaaz dapat terus membesarkan cahaya mata mereka bersama meskipun tidak lagi menjadi suami isteri.

Saya tidak pernah halang atau sekat dia untuk berjumpa dengan anak kami. Walaupun banyak yang memfitnah cakap saya tidak bagi jumpa anak.

sharnaaz ahmad noor nabila

Malah, saya tidak pernah ada niat untuk pisahkan mereka. InsyaAllah, saya akan teruskan niat saya untuk sama-sama membesarkan anak kami.

Tambah Nabila lagi, dia tidak pernah sekali pun mengetepikan Sharnaaz dalam apa sahaja hal berkaitan anak mereka. Masih menghormati pelakon itu sebagai bapa kepada anaknya.

nabila tak sekat sharnaaz jumpa jebat

Sebagai emak, memang saya perlu beri lebih perhatian pada anak dari segi keperluan dan penjagaan Jebat.

Itu memang menjadi keutamaan saya tapi ia tidak bermakna saya perlu mengetepikan Sharnaaz dalam hal itu.

Terdahulu, Nabila mendedahkan tiada sebarang usaha berdamai dilakukan oleh suaminya sepanjang setahun mereka tinggal berasingan. Kata Nabila, dia sudah tawar hati dan sepatutnya proses perceraian boleh selesai dengan cepat.

Sumber Berita : mStar Online

2 responses to “Tidak Pernah Sekat Sharnaaz Jumpa Jebat – Noor Nabila”

  1. Anonymous says:

    Apa kata sharnaaz & nabila berdamai je..kesian la si jebat..xrasa rugi ke duk brasingan..patutnya skrg masa utk merasai nikmat bhgia memandangkn tempoh prkahwinan korang masih setahun jagung..

  2. Anonymous says:

    ok

Tinggalkan Komen Anda Di Sini