Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tidak Pernah Menganiaya Pekerja, Che Ta Mahu Saman Malu Bekas Pemandu

Difitnah tidak membayar gaji bekas pemandunya sehingga menerima pelbagai kecaman termasuk menganiaya pekerjanya, pelakon Rozita Che Wan akan mengambil tindakan undang-undang terhadap individu tersebut yang menularkan isu itu di akaun Facebooknya.

Advertisement

Menurut Che Ta, tindakan Muhammad Riduan itu sudah mencalarkan imejnya  kerana menyebarkan cerita yang tidak benar.

Dengan apa yang sudah dia lakukan kepada saya dengan mengadakan cerita tak benar sekali gus jatuh fitnah dan memalukan, kami akan ambil tindakan tegas. Kami sudah berhubung dengan peguam untuk tindakan mahkamah. Malah kami juga nak buat saman malu dan memohon dia melakukan permohonan maaf secara terbuka.

Che Ta pada masa yang sama mendedahkan lelaki itu tidak serius dalam bekerja dan menunjukkan prestasi yang hambar. Malah, dakwaan bekerja lebih masa sehingga keletihan juga tidak benar sama sekali.

Tambah Che Ta, bekas pemandunya itu juga  pernah terlelap ketika memandu dan membahayakan nyawanya dan keluarga.

Terdahulu, bekas pemandu itu memuat naik luahan tidak puas hatinya terhadap Che Ta menerusi akaun Facebook dan mendakwa dirinya teraniaya apabila gajinya tidak dibayar oleh pelakon itu.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

68 Comments

  1. blak maria

    March 11, 2019 at 10:17 am

    aku tak tau lh mane yg cantik che ta ni…makeup, baju, aksesori sume over.. memang kodiang mari ni..

  2. [email protected]

    March 11, 2019 at 8:38 am

    rm 2k baya jela,,, nak saman pn org susah mmg xmampu baya la,,, kalau xsuka cara dia kje bentikan cari je pekerja lain,,, habis crita…

  3. Anonymous

    March 10, 2019 at 12:46 pm

    Ada kesilpan yg sendiri x nampak..cek2 mana yg bocor pada diri..artis skrg susah nak terima teguran secara terbuka.

  4. Anonymous

    March 10, 2019 at 11:53 am

    Alahai RM2k punya isu pn nk menyama.. budak tu umur pn baru 21…kita yg dah tua ni pn gaji lewat sehari pn rasa nk ngamuk… Noob gile nenek tua ni…

    • Anonymous

      March 10, 2019 at 10:00 pm

      Klau btol umur 21…mlm buat jobs lain..aduh rajin sgt..ini mesti org kpg yg pndai cari wang utk myara hidup..tpi dlm kpndaian itu tak than pulak ujian mkn gji.

      Biasanya jika boss wanita mmg byk peel…byk dh nmpk.

  5. Anonymous

    March 9, 2019 at 12:56 pm

    X perlu lah nak saman2…muhasabah kan diri rozita..mungkin kamu ada bnyk kesilpan nya .dgn cara ni tuhan membri amaran pada kau.semua ni ada sebab..terima kesilapn dan teguran org..wlpun dia seorang pemandu kerita.jgn merasa diri sempurna.!

    • Anonymous

      March 9, 2019 at 10:33 pm

      Muka tak sama dgn perangai dn pmbawaan ckp masaAllah..no polite…arrogant

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama