Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tidak Perlu Persoalkan Mengapa Allah SWT Kurniakan Saya Semua Anak Lelaki – Linda Rafar

Tidak dinafikan, kini masyarakat kita lebih agresif dalam mempersoalkan sesuatu perkara yang agak sensitif tanpa memikirkan perasaan orang lain apatah lagi wujudnya media sosial yang menjadi ‘medan’ penuh dengan pelbagai persoalan serta kecaman.

Advertisement

Walaupun selebriti Linda Rafar sudah tidak begitu aktif dalam bidang seni, beliau masih juga mendapat perhatian ramai dan tidak terlepas dihujani dengan pertanyaan tentang zuriatnya yang kesemuanya lelaki.

Menerusi akaun Instagramnya, Linda akui memang ramai yang bertanya mengenai anak-anaknya itu, namun beliau tidak mempunyai jawapan untuk persoalan tersebut kerana ia adalah perancangan dan kurniaan daripada Allah SWT. Siapakah beliau untuk mempersoalkan rezeki yang sudah ditentukan buat dirinya.

Biasalah dalam masyarakat kita ada sahaja mereka yang terlalu bijak pandai mempersoalkan ketentuan takdir seseorang. Bersabarlah Linda.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

22 Comments

  1. Akak Kantin

    June 25, 2018 at 12:44 pm

    mcm cousin aku..akak die 6 anak lelaki pastu adik die 5anak perempuan..percaturan Allah tiada siapa yang tahu..Yang penting semuanya sehat2..

  2. anon

    June 23, 2018 at 6:49 pm

    ketatnya makcik ni pakai seluar, tak sedar diri betol.
    adat atas dunia ni, bila ade anak lelaki, nak anak perempuan pulak tapi bila ade anak perempuan, nak anak lelaki.
    Tuhan dah bagi zuriat pun dah bersyukur sngt kan, org lain berthn2 kawen tapi tak dpt anak.

  3. Roposo

    June 23, 2018 at 11:43 am

    Takpe Linda nnti anak kahwin dpt menantu perempuan..Anak jugak..lg ada feel..

  4. Lin

    June 23, 2018 at 12:33 am

    Korang semua layan gosip bodoh Nara ni pon 2×5 setannn.

  5. Anonymous

    June 23, 2018 at 12:15 am

    Nara pon bodoh..

Loading...
To Top