Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tidak Perlu Cipta Hashtag, Netizen Tidak Restu Neelofa Dan Syed Saddiq

Sekarang ini nama Ahli Parlimen Muar, Syed Saddiq amat popular diperkatakan dikalangan netizen, bukan sahaja memiliki wajah yang tampan, beliau juga seorang yang sangat bijak dan masih lagi solo. Tidak dinafikan beliau mempunyai ramai peminat diluar sana.

Baru-baru ini, pemuda itu dijemput ke program hiburan MeleTOP dan sempat memuat naik foto “selfie” bersama Nabil dan Neelofa yang dikongsikan di akaun Twitternya. Walaubagaimanapun, kapsyen Syed Saddiq membuatkan ramai gadis tidak senang hati dan kecewa dengan kapsyen yang dipercayai ditujukan buat Neelofa.

Advertisement

Mereka seakan tidak merestui sekiranya Syed Saddiq berhasrat untuk menjadikan Neelofa sebagai suri hatinya. Sampai ada yang membangkang mana-mana pihak yang ingin mencipta hashtag untuk mereka berdua. Fuh!

Untuk pengetahuan anda, Syed Saddiq sangat mengkagumi Neelofa sebenarnya. Beliau menyifatkan wanita itu sebagai seorang yang intelektual dan mempunyai ciri-ciri seorang pemimpin yang baik sehingga mampu mengangkat nama Malaysia di mata dunia selain menjadi inspirasi buat ramai rakyat Malaysia.

Advertisement

Hendak buat macam mana YB, kalau netizen tidak restu anda hanya mampu ucapkan Hi Hi Bye Bye sahajalah pada Neelofa. Tidak mengapa, banyak lagi calon lain. Heh..

Kredit Video : MeleTOP

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

47 Comments

  1. Anonymous

    May 19, 2018 at 3:21 am

    Neelopak gedik..perasan mcm cantek sgt…phuiii

  2. Mak esah

    May 18, 2018 at 10:37 am

    Ni la yg mmbuatkan org tak respect pilih org muda jadi menteri. Blm apa apa dah masuk rancangan hiburan. Pls la yb tlg selektif selepas ini. Anda telah diletakkan ke suatu tahap dan tgga yang bagus. Kalau rncangan bual bicara ilmiah ke nampak skit standardnya. Tp kalau rncangan gosip mcm ni rasa janggallah. Ahmad maslan pun tak layan rcngan gini.. yb.. yb…

  3. graduia

    May 18, 2018 at 9:05 am

    “sangat bijak”? mamat ni punya banyak kebolehan, tapi bijak tu kureng sikit la. cuba tanya budak uia kekekeke

  4. Hot stuff

    May 17, 2018 at 11:03 pm

    Handsome??
    Ingat kan cerdik rupanye nk himpit org kurg cerdik.
    Pls dont stoop so low for celebs or stupid show like thiz. You should be too buzy trying to steer the country for better future not to mk such appearance. U shoudve gone to oxford if so ur being offered????

  5. Kak Mah Kebabom

    May 17, 2018 at 10:34 pm

    tolong la kalau nk jadi ahli politik yg berjaya jgn kawen dgn artis2 kt malaysia ni kebanyakannya artis cap ayam..buat pening kapla jer..dgn kes2 perceraian..kes dadah..kes berebut jantan dan mcm2 lagi kes aku pun naik bingung memikior..carilah isteri yg baik lembut mcm dr ct hasmah..yg penyabar mcm dr wan azizah dan yg tegas dan bijak mcm nurul izzah..

Loading...
To Top