Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tidak Mahu Lelaki Kaya, Wang Bukan Penentu Bahagia – Janna Nick

Sudah berjaya dalam kariernya, ramai juga yang tertanya mengapa pelakon Janna Nick sehingga hari ini masih belum mempunyai teman istimewa. Apa agaknya ciri-ciri lelaki idaman beliau?

Advertisement

Menurut Janna, beliau hanya menginginkan seorang lelaki yang rajin dan sederhana sahaja. Buat Janna, kekayaan serta wang ringgit bukanlah penentu kebahagiaan.

Memang saya tak pernah meletakkan sasaran untuk berkahwin lelaki kaya. Walaupun tidak semua, tetapi kebanyakan lelaki kaya sering berfikiran semua wanita boleh diperdaya dengan wang ringgit.

Lagipun, saya memang tidak bergaul dengan golongan seperti itu, malah mereka dapat berasakan saya sangat sukar dijerat dengan kemewahan. Saya tidak kisah jika bakal suami nanti tidak kaya. Asalkan dia rajin, itu sudah memadai kerana boleh juga membantu bisnes saya. Kalau malas, saya tendang saja.

Betul kata Janna,  bukan semua wanita mudah diperdaya dengan wang ringgit yang hanya menjanjikan kemanisan di luaran sahaja. Biarlah tidak kaya harta tetapi kaya dengan kasih sayang dan cinta. Gituuu..

Sumber Berita : BH ONLINE

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

18 Comments

  1. melati

    May 3, 2018 at 10:15 am

    Kalau camtu Kawin lah dgn Mat Rempit @ Gang Kete Tayar terkankang..!! Ader Berani kah.??? Nk Tgk…!!!

  2. aku tetap aku

    May 3, 2018 at 8:17 am

    mmg kalau pakai baju overall mcm tu, mmg perlu unbutton sebelah ke? semak pulak ku tgk fesyen mcm tu.. nak show tetek sebelah. motifff?

  3. Shhh

    May 3, 2018 at 1:23 am

    Yeke…besok laki tu jatuh miskin..aku harap ko tak tinggal kan dia..kalo blh hidup sama ssh sama senang..lgi ko retis. Dh biasa hidup mewah..dh mampu beli umah sndiri skrg..dh mampu beli brg berjenama..berjalan2 ke luar negara..satu hari kalo ko berkahwin…ko dh tentu nk hidup mcm ko single.dulu..ada segalanya…ko.ckp duit bukan segalanya..mmg ramai lelaki tak percaya…dh tentu ko nak cri lelaki yg da kewangan yg kukuh… artis skrg ni ramai cari lelaki yg berkemampuan…dn rasanya ramai wanita skrg mcm tu…salah sorg nya aku
    .hahah…penah aku ckp duit bkn sgalanya pada kawan ppn aku…dia srh aku kawin dulu bru blh sembang pasal da duit ke tak…so smpi skrg aku tak kawin lgi..sbb masa bujang ni pun kkdg tk cukup duit..Ni bru org biasa2 mcm aku ni..kalo retis ckp tk fikir pasal duit…mng aku tak caya langsung..

  4. shopia lorren

    May 2, 2018 at 9:21 pm

    Betul Janna rajin berusaha n bertanggungjwb yg penting beriman..dpt laki kaya tu bonus..yg penting sentiasa bersyukur.. kemewahan n kebahagiaan akn menyusul..jgn lupa tiang agama solat 5 waktu..
    InsyaAllah..

  5. Yiying

    May 2, 2018 at 8:42 pm

    Kena laki kaya jugak ni.. Kalo tak mana nak cari kain tutup apa yg patut..

Loading...
To Top