Written by Bella | May 2nd, 2018

Sudah berjaya dalam kariernya, ramai juga yang tertanya mengapa pelakon Janna Nick sehingga hari ini masih belum mempunyai teman istimewa. Apa agaknya ciri-ciri lelaki idaman beliau?

Menurut Janna, beliau hanya menginginkan seorang lelaki yang rajin dan sederhana sahaja. Buat Janna, kekayaan serta wang ringgit bukanlah penentu kebahagiaan.

Memang saya tak pernah meletakkan sasaran untuk berkahwin lelaki kaya. Walaupun tidak semua, tetapi kebanyakan lelaki kaya sering berfikiran semua wanita boleh diperdaya dengan wang ringgit.

Lagipun, saya memang tidak bergaul dengan golongan seperti itu, malah mereka dapat berasakan saya sangat sukar dijerat dengan kemewahan. Saya tidak kisah jika bakal suami nanti tidak kaya. Asalkan dia rajin, itu sudah memadai kerana boleh juga membantu bisnes saya. Kalau malas, saya tendang saja.

Betul kata Janna,  bukan semua wanita mudah diperdaya dengan wang ringgit yang hanya menjanjikan kemanisan di luaran sahaja. Biarlah tidak kaya harta tetapi kaya dengan kasih sayang dan cinta. Gituuu..

Sumber Berita : BH ONLINE

18 responses to Tidak Mahu Lelaki Kaya, Wang Bukan Penentu Bahagia – Janna Nick

  1. benci says:

    I love Janna such an funny girl

    7

    2
    • Geram says:

      Haishhh! Makin geram pula aku tengok JN ni!!! Aku yg perempuan ni pun dah geram apalagi lelaki!!! Nasiblah aku bukan lesbo. Tapi normal lah kan sesama perempuan puji, suka & kagum dgn kecantikan/kecomelan perempuan lain.

      11

      1
    • doktor asli says:

      Batang penentu bahagia..

      1

      4
  2. Wekkkkkkk says:

    Sbb kamu tengah laku skrg..klau dh sendu pasti ingat kata2 ini.
    Wanglh yg mmbawa bahagia.

    5

    3
  3. Gorges says:

    aku nak lelaki kaya. Kaya duit dan kaya iman……

    10

    0
    • Senang smpai mati says:

      Klau nk lelaki kaya..lebih baik kaya yg duit sentiasa x putus2 aliranya..goyang kakipun duit masuk..kalau stakat kaya memohon projek2..x tentu kaya lama..hari2 kena pikir psal kerja dn hutg di kepala.
      Mcm mendiang lim goh tong dulu tu umur 80an pun masih ada kt site…kerja tungkus lumus….nasib baik perjudian/perhoteln ada backup.

      2

      1
      • catherine says:

        kau ni mesti pesen nnt dh tua dh pencen umur 60, setahun lps tu mesti dh nyanyuk sbb malas berfikir. kena lg jenis malas beribadat malas baca kitab nak makan tido je, lagi cpt kau nyanyuk. kalau kau rasa nnt dh tua hidup nyanyuk menyusahkan org itu suatu kepuasan utk kau, silakan. jgn nk mengata org tua umur 80 masih fikir pasal kerja sbb kau bukan macam dia. mendiang tu jenis yang tahu hargai masa. selagi hidup, usaha x pernah putus sbb kaya tu boleh hilang kalau tidak di jaga. malah hidupnya byk memberi ilmu dan inspirasi pd org lain. kau apa tahu!

        2

        2
    • Kaknab says:

      Aku nak lelaki Kaya…..sebab aku xnak tanggung lelaki. Itu jer…..laki miskin sekramg banyak hina……makan duit perempuan dah jadi perkara biasa.kot hebat melayan nafkah batin takpe jugak…dua2 pun fail pastu asyik marah2.

      25

      0
  4. maklong peah says:

    Bongok iklan byk sgt. Semak.
    Dia ni cantik, cuma nampak kasar sikit.. apa pun semoga bertemu jodoh yg baik2.. Insha Allah..

    10

    0
  5. Pikio pikio says:

    Laki tak kaya will depend on you fonancially. Now tak pe la cos you tgh laku. Esuk lusa bila ko dah sendu tak da job n Bila duit dah kureng bahagia rumah tangga pun kureng. Money is not everything. But everything needs money. Survival!

    3

    1
  6. Yiying says:

    Kena laki kaya jugak ni.. Kalo tak mana nak cari kain tutup apa yg patut..

    1

    2
  7. shopia lorren says:

    Betul Janna rajin berusaha n bertanggungjwb yg penting beriman..dpt laki kaya tu bonus..yg penting sentiasa bersyukur.. kemewahan n kebahagiaan akn menyusul..jgn lupa tiang agama solat 5 waktu..
    InsyaAllah..

    8

    0
  8. Shhh says:

    Yeke…besok laki tu jatuh miskin..aku harap ko tak tinggal kan dia..kalo blh hidup sama ssh sama senang..lgi ko retis. Dh biasa hidup mewah..dh mampu beli umah sndiri skrg..dh mampu beli brg berjenama..berjalan2 ke luar negara..satu hari kalo ko berkahwin…ko dh tentu nk hidup mcm ko single.dulu..ada segalanya…ko.ckp duit bukan segalanya..mmg ramai lelaki tak percaya…dh tentu ko nak cri lelaki yg da kewangan yg kukuh… artis skrg ni ramai cari lelaki yg berkemampuan…dn rasanya ramai wanita skrg mcm tu…salah sorg nya aku
    .hahah…penah aku ckp duit bkn sgalanya pada kawan ppn aku…dia srh aku kawin dulu bru blh sembang pasal da duit ke tak…so smpi skrg aku tak kawin lgi..sbb masa bujang ni pun kkdg tk cukup duit..Ni bru org biasa2 mcm aku ni..kalo retis ckp tk fikir pasal duit…mng aku tak caya langsung..

    0

    0
  9. aku tetap aku says:

    mmg kalau pakai baju overall mcm tu, mmg perlu unbutton sebelah ke? semak pulak ku tgk fesyen mcm tu.. nak show tetek sebelah. motifff?

    1

    5
  10. melati says:

    Kalau camtu Kawin lah dgn Mat Rempit @ Gang Kete Tayar terkankang..!! Ader Berani kah.??? Nk Tgk…!!!

    1

    3
  11. Anonymous says:

    skrg tgh laku kan…. jd anak angkat shila rusly pulak ckp pung pang laaa… nnti besok2 jilat lah ludah tu balik…

    0

    1

Leave a Comment

Optional