Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tidak Lagi Bertudung, Zarina Anjoulie Sedia Dikecam

zarina anjoulie buka tudung

Bertahun-tahun pakai hijab, pelakon Zarina Anjoulie akui tewas dengan “godaan” dan memuat naik fotonya tidak lagi bertudung. Menerusi akaun Instagramnya dia memohon maaf dan sedia menerima segala kecaman.

zarina anjoulie buka tudung

Entri itu dimuat naik susulan video Zarina tampil berani berpakaian seksi sehingga menampakkan sebahagian besar payudaranya.

Advertisement

Aku tewas, maafkan aku

zarina anjoulie seksi buka tudung

Netizen harap Zarina berubah

zarina anjoulie buka tudungzarina anjoulie seksizarina anjoulie seksizarina anjoulie seksiTidak dinafikan ramai mengecam tindakannya membuka hijab yang seakan mempermainkan agama, tetapi ada juga netizen yang berharap agar satu hari nanti Zarina akan berubah.

Kata-kata negatif hanya akan membuat jiwa seseorang itu lebih memberontak. Kita doakan yang baik-baik sahaja buat Zarina.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

21 Comments

  1. syaitoonnnn

    September 18, 2019 at 3:39 pm

    tapi xpe..ramai pngikut2 bodoh dia still puja puji dia…ko puja puji dia pon xde dia nak bagi duit ngn ko..ko mngalakkan lagi dia buat jahat..mulut jahat..tak hipokrit gaisss..tgk kawan2 dia pulak..mcm mane perangai serupa jalang sekor2..

  2. anonymous

    September 18, 2019 at 2:39 pm

    jin tetek buat comeback rasa tercabar sebab hantu tetek beego dah bangkit

  3. Anonymous

    September 18, 2019 at 1:19 pm

    tak terkejut pun…next?

  4. Ai

    September 18, 2019 at 12:46 pm

    Nape gambar 1st tu sekali tgk mcm muka cite nun lak

  5. tweety2805

    September 18, 2019 at 12:40 pm

    1) tgk sapa keliling ko masa ko dah berubah…sapa kwn2 ko….kalo masih kwn2 yg sama mmg berterbangan di tiup angin lah hijab kat kepala ko…..sapa kawan2kita itu lah cerminan kita…paling mudah nak bagi ko paham ko penagih dadah…pastu ko nak berubah & insaf…so adakah ko jaohkan diri dari geng2 penagih ko atau ko masih berkwan ngan mereka???????kalo ko nak berubah tapi masih geng ngan kwn2 penagih ko mmg ko bodo tahap langit ke 7….huhhhhh

    2) tak paham retis bila dah free hair balik akan mintak netizen doakan yg baik2 untuk ko…masalah nya ko ada doakan untuk diri ko sendiri?ada tak usaha ko sendiri untuk pergi ke arah kebaikan?berkumpul di majlis2 ilmu?membina hubungan baik dengan mereka2 yg berilmu?adeeeee?????????????????????

    ada akal kan?lu pikirlah sendiri….

    tu jer kecaman aku!
    Sekian.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top