March 15th, 2019

Agak jarang sebenarnya pelakon Sharnaaz Ahmad memberikan komen tentang isu percintaan mahupun perkahwinan selebriti, namun kali ini beliau terbuka hati untuk memberikan nasihat serta kata-kata semangat buat Awi Rafael dan Atikah Suhaime yang membatalkan perkahwinan mereka pada saat akhir.

Kata Sharnaaz, perancangan Allah SWT itu lebih halus serta teliti, sebagai manusia kita harus redha dengan setiap ketentuanNya.

Ketika ini, Sharnaaz juga sedang menghadapi dugaan tersendiri. Memuat naik pelbagai status luahan hati di akaun Instagram, rata-rata netizen mengatakan rumah tangga pasangan Sharnaaz dan Noor Nabila sedang bergolak. Namun, sehingga kini pelakon itu enggan memberikan sebarang komen mengenainya.


27 responses to “Tidak Jadi Kahwin, Ini Nasihat ‘Deep’ Sharnaaz Ahmad Buat Atikah Suhaime Dan Awi Rafael”

  1. Batu Bata says:

    Korang baru perasan ke? Tajuk & tulisan dalam blog nara ni memang cam gitu. Nk menarik orang baca, nk bagi orang marah pun ade. Itu la tugas ‘batu api’…

  2. Sue says:

    Nanti keluar lah Melayu2 bangang mcm kelkatu lepas hujan. Dok fokus pada seminggu, 7 hari, 7 malam. Hey, kalau dah tuhan tutup pintu hati tak nak kawin 48 jam pun ko akan batalkan. Isu 7 hari tu bukan bab utama la otak2 udang mcm korang ni wei. Itu lah dinamakan tiada jodoh setaaaan!!!

  3. Yin says:

    deep jubor londeh muuuuu !!!!!

  4. akak suka kentot says:

    deep la sangat oii.

    *look right and left….proooot*

    ha…lega.

  5. wekkkkkkk says:

    uztaz jadian

Loading...