January 30th, 2020

Nama Aliff Aziz nampaknya tidak pernah reda dengan kontroversi dan sering menimbulkan satu demi satu kekecohan.

aliff aziz

Beberapa minggu lalu, viral video dia bertengkar mulut sambil menunjukkan kemaluan dan hampir bergaduh di hadapan restoran di Singapura masih segar dalam ingatan netizien. Tidak cukup dengan itu, Aliff sekali lagi mencetus kontroversi apabila bergaduh di kaki lima sebuah restoran.

 

 

 

Agak dasyat juga pergaduhan kali ini, Aliff yang kelihatan memakai baju singlet putih dan seluar pendek berwarna biru dan memiliki tatu dibahagian belakang badan dikejar sehingga terjatuh dan ditumbuk bertubi-tubi oleh seorang lelaki sebelum pergaduhan dileraikan oleh orang ramai. Ada sumber mengatakan, dia ketika itu berada dalam keadaan mabuk.

Tidak henti bergaduh sejak kebelakangan ini, ramai yang tertanya apa agaknya yang berlaku dalam kehidupan Aliff sehingga dia bertindak di luar kawalan?

Aliff alami gangguan mistik, terkena buatan orang?

bella astillah aliff aziz

Menerusi kenyataan di portal Harian Metro, bekas isterinya Bella Astillah memaklumkan bahawa bekas suaminya itu mengalami gangguan mistik. Terkena buatan orang yang tidak berpuas hati dengannya.

Apabila dirujuk kepada ustaz, kami dimaklumkan bahawa ada orang yang tidak berpuas hati dengan Aliff dan inginkan dia sakit sehingga menjadi gila.

aliff aziz

Saya sendiri pun terkejut kerana dalam zaman sekarang pun, masih ada lagi benda-benda sebegini. Saya pun tak tahu apa yang perlu dilakukan. Kalau sakit dari segi fizikal, mungkin kita boleh bantu tapi apabila sakitnya membabitkan perkara ghaib, sedikit sukar untuk mencari penawarnya.

Tidak dinafikan, walaupun zaman sudah moden memangĀ  ada lagi manusia yang percaya dengan ilmu hitam. Bila seseorang itu terkena sihir, ia boleh menyakiti atau mempengaruhi badan, akal serta hati dan bertindak di luar kawalan. Mungkin itu juga yang dialami oleh Aliff sehingga kehidupannya kini huru-hara.

Sumber Berita : Harian Metro

 


15 responses to “Tidak Henti Bergaduh, Aliff Aziz Alami Gangguan Mistik?”

  1. ikan says:

    dua2 gila talak. dua2 batak. elokla kawin balik pun.

  2. korok says:

    bila tgk dia kena pukul cmni kesian pulak…cm org dh hilang arah…kalau anak dia besar sikit tgk ayah dia kena cmni mesti nangis budak tu…

  3. alif's parent should help him says:

    bella.. gangguan mistik bukan mabuk2 macam ni. his problem is alcohol addiction. his parents should bring him to psychiatrist for his addiction issue. aku pon ada gangguan mistik.. bende tu buat aku mngamuk bila solat ngaji & macam2 gangguan yg xdapat diterangkan oleh sains.. tp bukan soh minum arak. syaitan mmg akan sentiasa hasut kita buat perkara2 mcam tu. tapi xde pula santau2 atau sihir yg org hantar suruh minum arak..

  4. Anonymous says:

    Xde maknanya org nak anta santau kat kau..ko tu sape yg org nak santau
    Kaya tidak,popular pun sbb kontroversi..xtau sape la peminat/penyokong ko ni
    Sudah2 la membongokkan org

  5. banyaksgtdrama says:

    ni bukan terkena buatan orang..ni terkena alkohol arak. kalau dah mabok mana nak ingat londeh sluar tunjuk d*#k kat org, cari gaduh ngan sapa2 yang ada depan mata. Dah la bella oii ex-husband awak tu ada masalah alcohol addiction. Dia perlu pegi treatment

Loading...