Tidak Berdiam Diri Apabila Dimalukan, Azaharina Bertegas Ambil Tindakan.. – “Saya Ditanya Bertubi-Tubi, Mana Saya Ingat..”

Hiburan

Tidak Berdiam Diri Apabila Dimalukan, Azaharina Bertegas Ambil Tindakan.. – “Saya Ditanya Bertubi-Tubi, Mana Saya Ingat..”

Selepas tular video lamanya yang memaparkan dirinya sedang menyanyi lagu bertajuk La Bamba itu, penyanyi Azaharina tampil memberitahu dirinya akan mengambil tindakan undang-undang kepada individu yang memuat naik hantaran tersebut. Menurutnya video itu ditularkan kerana mempunyai niat buruk terhadapnya.

Selepas penyanyi ini akui tidak pernah membawa lagu tersebut apabila ditanyakan oleh juri semasa di program realiti All Stars Gegar Vaganza (ASGV) itu, tidak lama kemudian video dirinya itu dimuat naik di media sosial yang mengundang banyak persepsi buruk terhadapnya.

Advertisement

Kalau dia terus lakukan apa yang dibuat sekarang, saya akan ambil tindakan undang-undang kerana sudah berlebihan.

Ketika itu, saya ditanya bertubi-tubi, mana saya boleh ingat. Boleh ke saya ingat kalau sudah menyanyi di banyak acara.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ASHY REEF (@ashyreef)

Tambahnya, dia tidak kenal dengan individu yang menularkan video tersebut namun dirinya tahu dia merupakan admin kepada sebuah kelab artis. Mungkin niatnya mahu memalukan atau membuktikan Azaharina ini penipu atau ada niat yang lain.

Selain itu, kami kongsikan juga artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

alif
7 months ago

"Saya Rasa Dia Ada Masalah.." - Aliff Aziz Tersingkir Di Minggu Suku Akhir ASGV, Juri Ujar Terlalu Banyak Kesalahan

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Portal

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...