May 14th, 2019

Sekali lagi kita digemparkan dengan berita penyanyi dan pelakon Aliff Aziz yang kantoi curang. Kali ini, dia didakwa menjalin hubungan dengan seorang remaja perempuan yang baru sahaja berusia 17 tahun. Foto intim mereka dibongkarkan oleh seorang individu menerusi akaun Twitter.

Apabila kontroversi hangat ini mula viral, rata-rata netizen mula memikirkan pula isteri Aliff iaitu Bella Astillah  yang sebelumi ini tetap memaafkan suaminya itu dan mahu menyelamatkan rumah tangganya.

Tidak dinafikan, sebelum ini netizen muak dengan tindakan Bella yang hanya meluahkan perasaan mengenai suaminya, tetapi mereka sebenarnya masih lagi simpati dengan nasib Bella dan menasihati wanita itu untuk berhenti menyakiti dirinya.

Untuk apa terus mempertahankan lagi hubungannya dengan Aliff sedangkan suaminya itu tetap berlaku curang. Bella berhak untuk mendapatkan seorang yang lebih baik. Jangan terus hidup dalam derita.

Buat masa ini, Bella masih belum mengeluarkan kenyataan di media sosial berhubung kecurangan suaminya. Sama-sama kita nantikan.


43 responses to “Tidak Berbaloi Bertahan, Suami Tetap Curang Berkali-Kali – Netizen Nasihat Bella Astillah”

  1. Anonymous says:

    alif ni rasanya kalau khawin 2, 3 pun tetap sama hobinya, semua dia sapu, janda, remaja semua dia sapu

  2. kakikucinghitam says:

    kalau tengok gaya mmg si aliff ni xnak dah dgn bella… kalau x, xkan die delete gamba bella kt ig dia… so bella move on jooo lah. pecahkan tradisi keluarga mu. bercerai bukan hina. its a chance for a better life

  3. aih says:

    fuhh bella punya main lawa lagi.. idaman setiap lelaki kut.. maybe x dapat layanan dari bella.. yang kecoh netizen jer.. bella relax jer …

    • Anonymous says:

      salah kau ni. tak semua. aku tak idamkan dia pun

    • Anonymous says:

      aku penah laa nmpk bella & aliff ni kt pandan indah.. tgh mlm jalan kaki balik umah.. tah umah sape kt situ.. x mekap langsung… pendek tak laa lawa mane takat menang putih jer… jongang skit..

      bella ni mane keje sblm kenal aliff tu pun… malas keje pastu kenal plak pelakon best laaa hidup kt kl ade org tanggung… harap makan duit bf skrg suami… bella ni alasan jer family xde cerai.. padahal bodo lah dia minta cerai nnti kene cari keje nak sara perut…

    • Anonymous says:

      Dia memang tak lawa kalau tak pakai mekap. Hairan juga semua org cakap dia lawa

    • Stupid malay says:

      Hbs ko lawa la?
      Dia x lawa, dia tu ciptaan Tuhan jg.. ko hina sapa sbnarnya ni?
      Ko hebat sgt dr Tuhan ke?
      Kalo dia x lawa pn, so whts d point? D benarkn utk llki sundal p g curang ke kalo wife x lawa? Mcm tu?

    • Stupid you says:

      Dia jongang N x lawa tu ciptaan Tuhan.. bkn dia yg cipta..
      Dia x keja tu bkn masalah.. lg 1 ko adk badk dia ke tau serba serbi psal dia? Mana ko tau dia sblm khwn keja ke x?
      Ko dh bsedia nak merangkak d pdang masyar ke? Bab ko dh fitnah dia..

Loading...