Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tidak Apa, Moga Kesilapan Ini Dapat Dijadikan Sebagai Pengajaran – Ibu Haneesya Hanee

Kontroversi hangat juara Dewi Remaja 2018/2019, Haneesya Hanee yang didakwa berparti dan meminum arak cukup hangat diperkatakan. Pelbagai spekulasi mula timbul meskipun kesahihan video yang tersebar belum dapat dipastikan.

Ramai yang mula mengecam Haneesya termasuk melabel beliau sebagai seorang yang hipokrit dan mahu gelaran beliau ditarik balik.

Advertisement

Terbaru, ibu kepada Haneesya menerusi akaun Facebooknya tampil memberikan komen mengenai kontroversi yang melibatkan anaknya itu. Katanya, mungkin Haneeysa terpengaruh dengan kawan yang salah sehingga terlalu seronok dan lalai.

Meskipun agak kecewa dengan apa yang berlaku, sebagai seorang ibu beliau akan tetap membimbing anaknya ke arah kebaikan dan berharap apa yang berlaku dalam dijadikan sebagai satu pengajaran.

Setakat ini Haneesya masih belum mengeluarkan sebarang penjelasan lanjut berhubung kontroversi berkenaan. Terdahulu, pihak Remaja memberitahu mereka sedang menjalankan siasatan terperinci berkaitan kontroversi terbabit. Tindakan akan diambil terhadap finalis Dewi Remaja yang terlibat.

Kredit Foto : Majalah Remaja

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

113 Comments

  1. Hanif

    January 16, 2019 at 10:20 pm

    Promosi pasang produk Cuckoo dapat hadiah:
    1. Bernilai RM 600 atau
    2. Bernilai RM 1200
    Sah sehingga 31 Mac ini. PM “Cuckoo” ke 01129040132 jika berminat.

    • Anonymous

      January 17, 2019 at 9:30 am

      haha bagus ko pandai amek peluang

  2. bukan tuhan

    January 16, 2019 at 9:54 pm

    Ada dewi dewi ni taraf hidup rakyat meningkat r ke ?
    Yang jadi dewi pun merudum..

  3. wakakaa

    January 16, 2019 at 5:45 pm

    last dewi remaja Raysha Rizrose adik uqasha nelydia… masa menang umur 18thn jgk asal kl jgk tp elok jer jaga perangai ape2 fikir dulu & tau limit…. yg haneesya ni tak malu langsung minum air setan mcm2 jenis plak tu… nk jd ikon remaja minum arak

    aku respect juri2 dewi dulu… tak makan laaa drama raih simpati

    • Anonymous

      January 17, 2019 at 3:52 pm

      dewi2 yg menang sejak dulu elok jer juri2 pilih.. that until the last session 2015 Raysha tu….
      hancusss imej 2019 sejak dpt si hitam afrika tu… baka scammer.. dah laa xde pelajaran.. kaki minum kaki mabuk dipilih jd icon… mcm2 auta raih simpati

  4. Anonymous

    January 16, 2019 at 5:19 pm

    order eye-mo belum sampi stok… dh abis guna masa pertandingan aritu

    nk ckp camne lagi kan.. ckp tidak ape jer laaa… kasi sealed buat kisah salahkan kawan2 anak tu kekonon jenis liar kaki minum air setan.. anak sendiri agama ke laut salah kan anak org pulak

  5. anonymous

    January 16, 2019 at 4:58 pm

    hmmmm mak cik kau akan dibuang leh anak kau suatu hari nanti,tgokla bila dia dah ada duit ada nama hmmm bye mama

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top