Written by Bella | January 3rd, 2019

Berbunga hati seorang wanita kalau ada yang sudi menghadiahkan sesuatu yang istimewa seperti cincin, kata orang memang menjadi idaman ye dak? Begitulah juga harapan pelakon cantik manis, Mira Filzah.

Bukannya tidak mampu hendak membeli cincin yang diinginkan namun merasakan hadiah daripada seseorang mampu memberi nilai tersendiri serta memori indah kepada beluau.

Namun, Mira akhirnya membuat keputusan untuk membeli sendiri cincin itu sebagai hadiah untuk dirinya sendiri dan menjadi sebahagian simbolik kekuatan seorang wanita.

Ehem, adakah posting Mira ini seakan memberi ‘hint’ agar orang istimewa cepat masuk meminangnya? Biasalah kalau wanita ini memang tidak gemar untuk cakap secara langsung, mesti ada bagi maksud tersirat. Betul tak?

21 responses to Tiada Yang Sudi Hadiahkan Cincin, Akhirnya Mira Filzah Beli Sendiri

  1. Anonymous says:

    ko kena ada pakai emas sendiri yg ko beli, rantai, gelang kaki, cincin, bagi diri ko tu ada bercahaya sikit, baru lelaki ada menjeling tgok ko..eh..ehh..byk toi emas dia, org tahu ko kaya…maka lepas ni adalah org akan dtg bgi menambah2 lagi emas tu. Tk gitu…tpi AWAS..byk lelaki mata duitan skrg ni ye..lepas menikah habis semua ….

    13

    0
  2. nok gebuzzz says:

    zizan cepat2 la masuk meminang….mira x sabar dah tu….jgn bagi org tggu lama2..nnty dikebas org..

    3

    3
  3. yinboyfriendsajataccident says:

    Bosan lah pasal dia, bajet ayu

    8

    0
  4. nurse says:

    kalau nak populariti ko merudum…kawin la dgn hidung kembang tu. eeee….choy.

    5

    0
  5. Anonymous says:

    mira mau yg tinggi , kalau mira berdiri sebelah pakwe, kepala mira di dada pakwe tu..

    1

    0
  6. Anonymous says:

    mcm terdesak gitu..kesiannya ko.

    9

    2
    • Anonymous says:

      biar laa dia hint pun…. bukan takde pakwe… bole laa dpt petunjuk skit nk teruskan atau putus jer…. eleh keturunan ko pun belum tentu jodoh nya kot2 puas gesel mcm lopak smpi jd andartu

      4

      0
  7. Anonymous says:

    mcm terdesak sgt..memalukan!

    3

    2
  8. Noname says:

    Panjang explaination…

    1

    0
    • Anonymous says:

      aku rasa dia hint zizan la. sbb tak masuk2 meminang lg untill now. ye la dia pompuan, tak manis la. nak kata kekasih zizan, zizan tak pernah iyakan. nak kata solo, org laki lain takut nak dekat sbb ingat dgn zizan. yg si zizan ni pon unggu apa lg? dah lama si mira tu tunggu dia, sabar dgn dia, kalau dah bagi harapan, teruskan je la halalkan. umur masing2 pon bukan muda lg.

      aku tgk si remy n mira pon serasi sgt dlm drama pujaan hati kanda (sori kalau silap tajuk) . dah la si remy tu jauh lg hensem dr ko zizan oii! satgi si mira tu terbekenan..parah.

      17

      -1
  9. Xoxo says:

    Tak baik gaya penulisan ni. As if mira saja tergedik2 mintak hint. Abam nara et all pon cuba baca post mira in a positive note, mira rasa dia patut self reward, and therefore she bought herself a ring! Cubalah jgn shallow minded sangat. I know this is a gossip column, but do you want your readers to end up being a sexist? Mira ni i pernah jumpa depan2, sopan budaknya teratur bahasanya. Which means dia bukanlah budak2 gedik n cetek iq. Org gedik attention seeker, tapi dia relax je. Parents dia pon org2 bijak, bukan biasa2. U are a parents yourself, do mind your words.

    13

    0

Leave a Comment

Optional