Written by Bella | May 8th, 2019

Sudah lama pelakon Rita Rudaini berstatus janda membesarkan dua orang anak lelaki sendirian, ramai juga tertanya beliau tidak teringin untuk mencari teman istimewa yang boleh mengisi kekosongan di hati. Adalah juga tempat untuk berkasih sayang.

Bagaimanapun, kata Rita beliau tidak berkenalan dengan mana-mana lelaki buat masa ini dan selesa hidup solo. Pintu hatinya belum terbuka hati untuk mendirikan rumah tangga lagi.

Saya sangat selesa dengan kehidupan sekarang, saya bahagia dengan diri saya dan juga anak-anak. Bercakap soal berkahwin kali kedua, saya memang tak nak dan tiada juga yang mencari saya atau berusaha mengenali saya.

Saya sentiasa sibuk menumpukan perhatian menguruskan anak-anak dan kerjaya dan masih tidak terbuka pintu hati untuk mendirikan rumah tangga kali kedua.

Dua kali gagal dalam perkahwinan mungkin membuatkan Rita tawar hati untuk berkahwin. Namun, kami doakan agar beliau satu hari nanti bertemu dengan cinta sejati yang menyayanginya dan anak-anak sepnuh hati.

Sumber Berita : Astro Gempak

10 responses to Tiada Lelaki Mahu Berkenalan, Saya Pun Tak Nak Kahwin Lagi – Rita Rudaini

  1. niras says:

    jgn risau rita, neng yatimah punya anak lelaki sedia menerima rita sebagai suami..bangga kan bermak mertuakan neng yatimah?

    1

    3
    • Anonymous says:

      ko ni mmg ngadap bende ni jek ke..?stiap post ada komen ko..tak keje eh.?

      8

      16
    • fafan says:

      benci btl aku gn die x abis2 neng yatimah.. pala bapak ko laa..

      13

      16
    • Anonymous says:

      Kau ni tak habis2 mempermainkan nama orang yang dah meninggal. Kau rasa elok ke? sangat tak beradab dan tak berilmu. Belajar menghormati orang yang dah meninggal. Itupun kau tak tahu ke. Dah masuk bulan ramadhan pun tak boleh berubah.

      Orang yang susah tak dapat belajar pun lagi beradab dari kau. Kau ni mesti ada ibubapa, bayangkan kalau ibubapa kau dah meninggal dan orang sekeliling mempermain dan mempersenda ibubapa kau…cuma nasib baik orang tak tau kau siapa dan apa nama ibubapa kau.

      Jangan tunjuk kalau tak cerdik. Bukan hanya melalui kelakuan, penulisan dan percakapan pun dah boleh tahu orang tu berotak atau tak.

      23

      30
    • Anonymous says:

      sure dia ni si bapok ..hahaha!
      bapok je perangai tegar mcm ni

      8

      0
  2. Anonymous says:

    sis, kali ketiga sis. kali ketiga. cara cakap macam takpernah kawin dengan akbar ye

    21

    0
  3. Ramzi Ahdim. says:

    Takut kena torture lepas kawin ….takut kena torture leoas cerai …tak berani aku …

    1

    1
  4. Anon says:

    Jgn pening2 kan kepala Rita. Ko mampu hidup sendiri.

    7

    27
  5. ivhi says:

    klu u sudi..kawin la dgn i

    0

    12
  6. Anonymous says:

    siapa nak kawin dengan awak Rita oii maki hamun laki, emak bapa orang lagi biar pun dalam kubur boleh bangkit kerja awak dah tu nak pula bekas laki bercerai berai, kawan berlakun pun di goda nasib baik isteri orang tu pandai dan kuat

    4

    1

Leave a Comment

Optional