Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tiada Lagi Mira Filzah, Amyra Rosli Kini Hos Baru Program Nona

Amyra Rosli

Setelah kira-kira tiga tahun lamanya pelakon Mira Filzah mengacarakan program Nona, nampaknya tugas tersebut kini beralih kepada pelakon Amyra Rosli apabila dia diumum sebagai hos baharu program berkenaan bermula pada 8 Ogos nanti.

Advertisement

Amyra yang dihubungi sebuah media berkata, dia amat berbesar hati apabila diberi peluang dalam menggalas tanggungjawab besar tersebut.

View this post on Instagram

A post shared by Madam Amyra (@aamyrarosli)

Katanya lagi, ini merupakan kali pertama dirinya menjadi pengacara sesebuah program televisyen dan menganggap ia seperti impian yang menjadi kenyataan.

“Pertama kali menerima tawaran ini saya sangat terkejut sebab semua orang tahu Nona in program yang sangat besar. Sejak dulu saya memang pasang impian untuk menjadi seorang pengacara tapi ilmu itu belum cukup. Sekarang apabila ditawarkan menjadi pengacara Nona, perasaan takut itu saya dah buang dan cabar diri saya.”

Ujar pelakon drama Nur itu, dia berazam untuk membawa program tersebut dengan caranya yang tersendiri dan akan memberi kelainan berbanding pengacara sebelum ini agar lebih dekat pada penonton.

View this post on Instagram

A post shared by MIRA FILZAH (@mfmirafilzah)

Advertisement

Terdahulu, Nona dihoskan oleh Mira Filzah selama tiga tahun sejak tahun 2018. Antara nama-nama hebat yang pernah mengacara program yang sinonim dengan wanita itu adalah Puan Seri Normala Shamsudin, Datin Sri Norjuma Habib, Maya Karin, Vanida Imran, Farah Fauzana, Neelofa dan Fouziah Ghous.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

1 Comment

  1. anonymous

    July 27, 2021 at 11:36 am

    bagus tukar hos si plizz ah tu cannot sgt ler dulu aku ingat poziah gos hos paling teruk tapi title tu disambar oleh si plizah ni rasnya amyra ni ok sebab shes not fake like plizah budget talented tapi haukk hakikatnya sila beredar dari radar seni hokkay

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top