“Tetap Diteruskan, Kalau Tidak Anjing Tak Henti Menyalak” – Puteri Sarah Tegas Teruskan Saman

Hiburan

“Tetap Diteruskan, Kalau Tidak Anjing Tak Henti Menyalak” – Puteri Sarah Tegas Teruskan Saman

Melalui hantaran terbaru Puteri Sarah di Instagram Story, pelakon itu memberitahu akan tetap memfailkan saman terhadap bekas menantu aktor senior, Kazar Saisi.

Menurut pelakon terbabit, tindakan ini adalah sebagai pengajaran buat individu tersebut agar tidak mengulang kesilapan sama.

Advertisement

Bahkan, Sarah berkata jika dia hanya mendiamkan diri, kemungkinan besar wanita terbabit akan terus-menerus ganggu hidupnya dan seronok berbuat demikian.

Puteri sarah ig story

Difahamkan, kini bekas isteri kepada Syamsul Yusof sedang bercuti bersama anak-anak Syaikhul Islam dan Sumaiyyah di Jakarta, Indonesia.

Sebelum ini, sikap bekas menantu Kazar yang bekerja sebagai seorang ejen insurans itu telah membuat Puteri Sarah berasa dan merasakan dia tidak bersyukur pelakon itu menarik saman terhadap keluarga Kazar.

Puteri Sarah
8 months ago

"Dah Tarik Saman Masih Nak Menyalak" - Puteri Sarah Bengang Bekas Menantu Kazar Cari Pasal Di Instagram

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...