Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tetap Dengan Prinsip Enggan Lakonkan Babak Bersentuhan – Ashraf Muslim

Meletakkan syarat untuk tidak melakonkan babak bersentuhan dengan pelakon wanita, Ashraf Muslim tetap bertegas dengan prinsipnya itu biarpun tawaran berlakon terjejas.  Walaupun namanya tidak popular disebabkan hal itu, Ashraf menganggap ia adalah salah satu dugaan bergelar anak seni.

Advertisement

Sebagai pelakon, dugaan dalam karier seni tetap ada bila kita meletakkan syarat tertentu kepada produksi. Bila letak syarat menolak babak bersentuhan dengan artis wanita, watak yang ditawarkan juga agak terbatas. Namun, saya tetap berpegang dengan prinsip itu sampai sekarang.

Pada pandangan saya, pengarah tidak perlu memaparkan babak suami isteri ‘satu selimut atas katil’ kerana semuanya boleh dilakukan dengan teknik pergerakan kamera yang memainkan peranan penting.

Baguslah Ashraf tidak pernah putus semangat dan bersedia dengan setiap dugaan apabila mempertahankan prinsipnya itu. Benar kata Ashraf, tidak perlu babak yang melampau untuk menghidupkan lagi watak ataupun membuatkan sesuatu babak itu lebih menarik. Apa pendapat korang?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

27 Comments

  1. Anonymous

    July 23, 2018 at 11:50 am

    Menyampah …

    • Anonymous

      July 23, 2018 at 12:15 pm

      ya perasaan dia handsome, kaya banyak perniagaan dan alim mcm ulama…. tapi mata pandang juga perempuan seksi……… kalau dia pandai jaga pandangan tak de dia menipu bini pertama dgn lari ke siam kawin lagi…… lepas tu cakap takdir…….. dapat bini ke 2 buat malu seksi bergambar dan ckp yang jelik2 bergaduh dgn netizen tapi guna socmed bini pertama…..

    • Anonymous

      July 23, 2018 at 1:29 pm

      kaya mende.. kalo kaya takde lah smpi bini 1st kene tolong bini 2nd prepare food.. jualan online food apetah ritu.. business ashraf yg gedang business tu kan owner by bapak dayana.. ashraf ni kira mcm keje situ sbb menantu kan dpt laa share skit.. tak berani cerai dayana kang aper yg tinggal nnti.. umah pun dayana mampu beli sendiri.. si kinah pulak asek beranak jer cerai kang byk plak nafkah kinah tuntut.. elok2 dulu bini sorang skrg hidup berdrama

    • Anonymous

      July 23, 2018 at 6:09 pm

      Dia beranak sebab nak menantu ramai blh kawin di siam…. anak perempuan tu pun x perlu tinggi pelajaran umur 11 thn blh ke siam kawen di sana dgn laki org yg kaya raya…jgn kerja nanti nafkah batin laki tidak cukup ..macam bapanya dayana belajar bapa mengular dgn perempuan lain. lelaki tu blh ikut emak dan ayah kawin 4 di siam …. cuma anak dayana biarlah ikut sebelah emaknya biar tinggi pelajaran dan kerja bagus2 untuk tampung kakak, abang dan adiknya kelak….

  2. Anonymous

    July 23, 2018 at 11:13 am

    nak promote wayang baru si Serap ni dengan bini ke 2 mengandung erinya dia dan bininay subur nanti tahun depan mengandung lagi ya serap… supaya ramai menantu nanti kawin di siam lagi….. ramai lagi pelakon tak nak sentuh2 banyak juga tawaran kau berlagak ulama jak tapi berlakon dgn pelakon seksi juga mata pangang juga aurat perempuan lain….. macam awak tidak jaga mata masa baru kawin dgn diana hingga sanggup dengan keluarga ke siam kawin sembunyi2… tunggulah anak mu dengan wan sakinah kawin siam ramai menantu nanti

  3. senyum tawar

    July 23, 2018 at 11:07 am

    apa punya komen laa korang ni… nampak sgt kebodohan netizen …. bab agama pun boleh dipersendakan …..

  4. melati

    July 23, 2018 at 10:00 am

    Tuhan dh jadikan ko Kacak , ko kawin dgn Pecah, sebab tu ko kena Control..!! cuba ko kawin yg sama padan (Pinang dibelah dua) kan aman!!! takder sifat cemburu!! mcm Fatah & Fazura,, mcm awak ni kes…ini bukan jodoh ‘ Tapi Bodoh” wakakakakaaaa

    • Anonymous

      July 23, 2018 at 11:28 am

      dulu dia kan couple dgn sherry ibrahim… tup2 kawin dgn doktor.. sbb dia pilih senang hidup family bini 1st doktors… sherry ape ade… pastu bole kawin dgn bini 2nd pun pecah jgk… pakai air liur jer.. itu lah kacak ke cantik ke dua2 kategori pun bole jatuh ke tgn muka pecah

    • minah jambu say NO to drugs

      July 23, 2018 at 1:44 pm

      betol tu melati hahahahaha. macm klakar kan pelakon yg berbini ni..dh la klakar mengarot pulak tu !!

  5. Anonymous

    July 23, 2018 at 9:13 am

    Bosan..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama